ליגה שלמה מחכה: לברון יהפוך שחקן חופשי לראשונה מאז 2018?

העיתונאי המקורב לכוכב טוען שג'יימס לא יממש את האופציה בחוזהו, אך בארה"ב מעריכים: יישאר בלייקרס עם חוזה מקסימום חדש

(גודל טקסט)

בפעם השנייה ברציפות, לוס אנג'לס לייקרס גילתה שאין לה תשובות לדנבר. אשתקד זה נגמר בסוויפ, הפעם ב-4:1 שיאלץ את רוב פלינקה ואנשיו לעשות חושבים בקיץ הקרוב.

אחת הסוגיות הבולטות, כמובן, עונה לשם לברון ג'יימס. הכוכב הגדול מחזיק באופציה לעונה הבאה בשווי 51.4 מיליון דולר, אך לפי בריאן ווינדהורסט – אחד העיתונאים המקורבים ביותר לכוכב הוותיק – לברון צפוי לא לממש אותה, ו"ולהפוך לשחקן חופשי לראשונה מאז 2018, וזה יפעיל לחץ על הלייקרס".

לפי ווינדהורסט, יש שלוש סיבות עיקריות לכך שלברון לא יממש את האופציה שלו:

"1. הוא רוצה לראות מה הלייקרס יעשו סביב הדראפט, יש להם שלוש בחירות סיבוב ראשון עתידיות וכמה חוזים שהם יכולים להעביר כדי לשדרג את הקבוצה. הם לא שדרגו את הסגל בטרייד דדליין ולברון לא שכח את זה".

2. "ברוני ייכלל בדראפט הזה, ללייקרס יהיו שתי הזדמנויות לבחור בו – במקום ה-17 ובמקום ה-55".

3. "הוא יכול לחתום על חוזה ארוך טווח, ולהוסיף סעיף שמאפשר לו להטיל וטו על טרייד – סעיף שקיים רק בחוזהו של בראדלי ביל. אולי הוא ירצה אחד כזה".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס
הפנים אומרות הכל. לברון | רויטרס

לפי "האתלטיק", הלייקרס נערכים למצב הזה ומוכנים להציע לקינג ג'יימס חוזה מקסימום חדש של 164 מיליון דולר לשלוש עונות. גם ב"דה רינגר" נטען כי העדיפות העיקרית של לברון כרגע היא להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה: "נראה שהוא רוצה להישאר בלייקרס עד סוף הקריירה שלו".

כך או כך, לברון יצטרך לקבל החלטה סופית על האופציה בחוזהו מה-26 ביוני עד ה-30 ביוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי