מילווקי ופורטיס מחכים לעוד נס: "כבר מדמיין את הקהל צועק 'בובי מסריח!'"

play
בובי פורטיס, שחקן מילווקי באקס | GettyImages, Stacy Revere
צפו: אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס 00:33

הבאקס הפכו לראשונים שמנצחים בפלייאוף בלי שני הקלעים הבולטים, ומחכים לחזרתם של יאניס ולילארד הפצועים למשחק 6 באינדיאנה: "הם מאוד קרובים". בינתיים יש מי שממלא את מקומם

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

בובי פורטיס הבטיח, וקיים. הפורוורד של הבאקס התנצל בפני חבריו לקבוצה על ההרחקה שלו מבמהלך ההפסד במשחק 4 שהעמיד את מילווקי על סף הדחה בפלייאוף. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא עשה את התיקון ועזר לבאקס לשמור על העונה שלהם בחיים.

פורטיס וקריס מידלטון קלעו כל אחד 29 נקודות, והבאקס הקצרים ניצחו את אינדיאנה 92:115 במשחק 5. הפייסרס עדיין מובילים 2:3 בסדרת של הטוב מ-7 לקראת משחק 6 ביום חמישי באינדיאנפוליס, אבל מילווקי מאמינה. גם פורטיס. "יום חמישי יהיה כיף," אמר פורטיס. "אני כבר שומע את הקריאות 'בובי מסריח!'. אני מוכן, בנאדם. אני נדלקתי. אני כבר מוכן לזה".

יאניס אנטטוקומפו לצד דמיאן לילארד, שחקני מילווקי באקס הפצועים
עם כל הכבוד לפורטיס ובברלי, כמה זמן אפשר לבנות על ניצחונות בלעדיהם? | אימג'בנק GettyImages, Stacy Revere

מילווקי ניצחה ללא הכוכבים הפצועים שלה יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד, אבל הקהל הביתי קרא: "באקס בשבעה", עם תקווה להחזיר את ההכרעה לבית. יאניס החמיץ את כל הסדרה הזו ולא שיחק מאז מתח את השוק ב-9 באפריל. לילארד נעדר משחק שני ברציפות לאחר שנפצע בגיד אכילס בהפסד 121:118 של הבאקס במשחק 3 ביום שישי.

מאמן מילווקי דוק ריברס נשאל לאחר משחק 5 לגבי הזמינות הפוטנציאלית שלהם לשאר הסדרה. "אני לא יודע איך לענות על זה", אמר ריברס. "אני יודע שאני מקווה. אני חושב שהם מאוד מאוד מאוד קרובים".

הבאקס נשארו בחיים בין השאר הודות להופעה ענקית של פורטיס, שהורחק כבר אחרי שבע דקות במשחק 4 לאחר שנקלע לעימות עם אנדרו נמברארד מאינדיאנה. פורטיס אמר שהוא צפה בשאר המשחק כשהוא עדיין בבמדי הקבוצה, תוהה על כל הדרכים שבהן הנוכחות שלו על הפרקט עשויה הייתה לעשות את ההבדל.

אז הוא חזר הלילה, ורשם שיא קריירה בפלייאוף, והוסיף 10 ריבאונדים. "אולי חציתי את הגבול, ואכזבתי את הקבוצה שלי בכך שהורחקתי ולא הייתי שם עבור החברים שלי", אמר פורטיס. "אני כל כך גאה בכך שאני שוב כאן".

שחקני מילווקי באקס בובי פורטיס, פטריק בברלי
התעלות הגנתית והתקפית, ללא שני הכוכבים. פורטיס ובברלי חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Stacy Revere

מידלטון רשם את המשחק השלישי שלו ברציפות עם לפחות 25 נקודות, כשהוא גם הוסיף 12 ריבאונדים וחמישה אסיסטים. למעשה, הבאקס ניצחו נגד הסיכויים והסטטיסטיקה, שכן עד היום קבוצות ששיחקו בפלייאוף בלי שני הקלעים הבולטים שלהן היו במאזן 13:0.

יאניס רץ קצת על המגרש במהלך אימון יום ראשון בבוקר לראשונה מאז הפציעה. "הוא עשה קצת קליעות", אמר ריברס לפני המשחק, בעוד לילארד לא עשה אימון מלא ביום שלישי.

מי שחיפה עליהם קצת הלילה היה פטריק בברלי הוותיק, שבנוסף להקנטות הרגילות ("תנועת "קטן מדי" ליריב), גם קלע 13 נקודות וחילק 12 אסיסטים. "בברלי היה פנטסטי הלילה", אמר ריברס, "הוא קלע טוב, אבל ניהול המשחק שלו היה מדהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי