לאחר ההדחה: לוס אנג'לס לייקרס פיטרה את דרווין האם

play
מאמן לוס אנג'לס לייקרס דרווין האם | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

שחקן העבר שהצעיד את המועדון לזכייה בטורניר אמצע העונה אך הודח בפעם השנייה ברציפות מול דנבר שילם את מחיר הכישלון: "החלטה קשה, אך נכונה". דיווח: המועמד המועדף על לברון ג'יימס הוא טיירון לו, גם שמו של ג'יי ג'יי רדיק הוזכר

(גודל טקסט)

כצפוי, לוס אנג'לס לייקרס החליטה הערב (שישי) לפטר את דרווין האם, לאחר ה-4:1 מול דנבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף. המאמן רשם מאזן של 74:90 במהלך הקדנציה שלו, כולל הופעה בגמר המערב אשתקד וזכייה בתואר טורניר אמצע העונה. עם זאת, זה לא הספיק לו כדי להישאר גם בעונה הבאה.

הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה הצהיר: "אנחנו מעריכים מאוד את העבודה של דרווין בשנתיים הללו ומכירים בהישגים שלו, כולל ריצה נהדרת לגמר המערב. אנחנו רוצים להודות לו על המחויבות והחיוביות. זו היתה החלטה קשה, אבל גם הנכונה אחרי העונה הזאת. נמשיך לנסות ולהביא כדורסל ברמת אליפות לאוהדי הלייקרס ברחבי העולם".

"הלייקרס יפתחו בחיפושים בתקווה למצוא את האדם הנכון שימקסם את הפרק האחרון בקריירה של לברון, ויצעיד את המועדון בחזרה למירוץ האליפות", נכתב ב-ESPN. עדיין לא ברור מי ייכנס לנעליו, אולם אחד המנהלים בליגה צוטט כאומר אמש שהמועמד המועדף על לברון ג'יימס הוא טיירון לו, איתו זכה באליפות בקליבלנד. "מכל המאמנים שהיו ללברון, לו הוא המועדף עליו", אמר. ללו יש חוזה בקליפרס לעונה הבאה, אך הדחה מול דאלאס אולי תביא לזעזועים גם אצל היריבה העירונית.

מאמן לוס אנג'לס לייקרס דרווין האם
מאמן לוס אנג'לס לייקרס דרווין האם | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman

שם מסקרן נוסף שהוזכר ביממה האחרונה הוא זה של שחקן העבר והפרשן בהווה ג'יי ג'יי רדיק, שמגיש עם לברון פודקאסט פופולרי בחודשים האחרונים. גם מייק בודנהולצר – מאמן העונה ב-2015 ו-2019, שלא אימן העונה לאחר שפוטר אשתקד ממילווקי – ועוזר מאמן גולדן סטייט קני אטקינסון על הכוונת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי