אורלנדו כפתה משחק שביעי, דאלאס הדיחה את הקליפרס

play
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס | GettyImages, Ron Jenkins
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

המג'יק התגברו על 50 נקודות של מיטשל ב-96:103 על קליבלנד, דונצ'יץ' ואירווינג הובילו את המאבס לחצי גמר המערב למרות פציעה

(גודל טקסט)

עוד סדרת סיבוב ראשון בפלייאוף ה-NBA הסתיימה הבוקר (שבת), כשדאלאס מאבריקס העפילה לחצי גמר המערב על חשבון לוס אנג'לס קליפרס שהודחה באופן מאכזב מאוד מבחינתה. דרמה גדולה התרחשה מוקדם יותר באורלנדו, שם המג'יק כפו משחק 7 נגד קליבלנד.

שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באנקרו חוגג עם ג'יילן סאגס ליד שחקן קליבלנד קאבלירס דריוס גארלנד
המג'יק עוד לא הולכים הביתה | אימג'בנק GettyImages, Julio Aguilar
שחקן קליבלנד קאבלירס דונובן מיטשל
דונובן מיטשל סיפק הופעה מדהימה, אך יתר שחקני קליבלנד השאירו אותו לבד | אימג'בנק GettyImages, Julio Aguilar
שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באנקרו
רבע אחרון ענק. פאולו באנקרו | אימג'בנק GettyImages, Julio Aguilar

אורלנדו – קליבלנד 96:103 (3:3 בסדרה)

הסדרה הכי צמודה בסיבוב הראשון של הפלייאוף הנוכחי היא גם היחידה שתוכרע במשחק שביעי, שיתקיים בקליבלנד ב-20:00 של ערב יום ראשון, אז הקאבלירס יחפשו להשלים ניצחון ראשון בסדרת פלייאוף מאז גמר המזרח של 2018 בעוד שאורלנדו תקווה לעלות שלב בפוסט-סיזן לראשונה זה 14 שנים.

דונובן מיטשל הדהים עם תצוגה של 50 נקודות, כולל 22 האחרונות של קבוצתו וכל 18 הנקודות שקלעו הקאבס ברבע האחרון, אך החבורה מאוהיו סבלה מערב קליעה חלש מעבר לקשת (7 מ-28, 25%), ולמרות שעלתה ברבע השלישי ליתרון שיא של 9 נקודות אחרי שפיגרה במשך רוב המחצית הראשונה, ברבע הרביעי היא נכנעה לפאולו באנקרו שקלע ב-12 הדקות האחרונות 10 נקודות מתוך ה-27 שלו במשחק, אותו סיים גם עם 8 ריבאונדים. פרנץ ואגנר הוסיף 26 למג'יק וג'יילן סאגס צלף 6 שלשות בדרך ל-22 נקודות. גארלנד שימש כינור שני למיטשל בקליבלנד, עם 21 נקודות, אבל יתר שחקני האורחת לא עזרו מספיק על מנת למנוע הפסד חוץ שלישי בסדרה ושביעי רצוף מאז עונתו האחרונה של לברון ג'יימס במועדון.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס
לוקה דונצ'יץ' מחייך כל הדרך לחצי הגמר האזורי | אימג'בנק GettyImages
שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'יימס הארדן מול שחקן דאלאס מאבריקס קיירי אירווינג
קיירי אירווינג התפוצץ בחצי השני, הארדן והקליפרס רשמו עוד הדחה בסיבוב הראשון | אימג'בנק GettyImages, Ron Jenkins

דאלאס – קליפרס 101:114 (המאבריקס ניצחו 2:4 בסדרה)

אחרי שכשלו בשני הניסיונות הקודמים להכניע את הקליפרס בסדרת סיבוב ראשון, ב-2020 וב-2021, המאבריקס הצליחו בניסיון השלישי והדיחו את הקבוצה מלוס אנג'לס בדרך לחצי גמר המערב, שיתחיל בלילה שבין שלישי לרביעי אצל הת'אנדר מאוקלהומה סיטי. דאלאס שוב עשתה זאת בעזרת רבע שלישי מוחץ, בו גברה 20:35 על יריבתה וברחה לאחר מחצית ראשונה שהסתיימה בשוויון 52:52.

לוקה דונצ'יץ' שסוחב פציעה בברך המשיך להתקשות בקליעה מחוץ לקשת, הפעם עם החטאות בשבע הזריקות הראשונות ו-1 מ-10 במשחק בסך הכל, אבל בכל זאת החתים שורה סטטיסטית נהדרת של 28 נקודות, 13 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. מי שהתפוצץ במחצית השנייה היה קיירי אירווינג, שקלע בה 28 נקודות מה-30 שלו במשחק וסיים עם 5 מ-9 לשלוש. הבשורה הרעה לטקסנים הגיעה מכיוונו של מקסי קליבר, שנפצע בכתפו הימנית לאחר התנגשות באמיר קופי ברבע הראשון. נורמן פאוול הוביל עם 20 נקודות את קלעי הקליפרס – ורק המשפט הזה יכול לסכם את הבעיה כשמדברים על קבוצה שפול ג'ורג' וג'יימס הארדן היו אמורים להוביל בהיעדרו של קוואי לאונרד הפצוע. שניהם סיפקו דאבל-דאבל, ג'ורג' עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים והארדן עם 16 נקודות ו-13 אסיסטים, אך זה היה מעט מדי לקליפרס שמודחים כבר אחרי סיבוב אחד בפעם החמישית בשבע ההופעות האחרונות שלהם בפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי