על רקע ההשוואות לג'ורדן, טירוף אנתוני אדוארדס מגיע למשחק 2

בזמן שפרשנים ושחקנים משווים את כוכב מינסוטה לאגדת שיקגו אחרי ההצגה במשחק הראשון, דנבר מתכוננת לאתגר מולו: "הולך להיות כיף"

(גודל טקסט)

אחרי ההופעה האדירה במשחק מספר 1, חובבי ה-NBA מצפים בקוצר רוח להמשך. ניקולה יוקיץ' ודנבר נאגטס עומדים בפני משימה קשה הלילה (בין שני לשלישי) מול מינסוטה טימברוולבס והכוכב הצעיר והמלהיב שלה אנתוני אדוארדס – אחרי שבמשחק הראשון הטימברוולבס ניצחו 99:106 בזכות 43 נקודות של אדוארדס (פלאס שבעה ריבאונדים ושלושה אסיסטים), והתעלה על כל הציפיות.

אלופת ה-NBA לא הייתה בפיגור 1:0 באף סדרה במהלך 2023, וההופעה המרשימה של אדוארדס כבר הובילה להשוואות בינו לבין הגדולים מכולם, כולל מייקל ג'ורדן. הפרשן סטיבן א. סמית' כבר טוען שמינסוטה פייבוריטית בסדרה, ושאדוארדס הוא "הגארד הטוב ביותר" ב-NBA כרגע מבחינת יכולת הגנה-התקפה, כפי שהיו האגדות מייקל ג'ורדן וקובי בראיינט.

אנתוני אדוארדס, שחקן מינסוטה טימברוולבס, קולע מעל דנבר
פייד-אוויי ששיגע אתכולם. אדוארדס | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman

"אני הולך עם אנתוני אדוארדס ומינסוטה טימברוולבס בסדרה הזו. ראיתי מספיק. האח הזה, הוא כל כך סנסציוני שקשה לתאר במילים", אמר סמית', "בגיל 22, אנחנו מכירים את האתלטיות. אבל נחשו מה אנחנו גם רואים? אנחנו לא רואים רק את האתלטיות כשהוא חודר לסל… אנחנו רואים את האתלטיות כשהוא חוסם את הזריקות בצד ההגנתי".

והוא לא היחיד שעושה את ההשוואה. מייק קונלי, שחקן מינסוטה, אמר שאדוארדס מזכיר לו MJ צעיר. "הוא לא ייאמן. אני חושב שיותר מכל דבר איתו, זו המנטליות שלו", אמר קונלי. "מעולם לא פגשתי בחור או חבר לקבוצה שמאמין בעצמו יותר מאנתוני אדוארדס. אני חושב שהוא חושב שהוא השחקן הכי טוב שאי פעם שיחק את המשחק, שהלך על כדור הארץ, אי אפשר להגיד לו אחרת.

"הוא עולה למגרש עם גישה מרושעת, ומה שהכי מרשים בו זה הדרך בה הוא מפגין תחרותיות, גם בהגנה. לא להרבה בחורים יש את היכולת הזו להשתלט על משחקים משני צידי המגרש. אני פשוט נרגש מאוד לקבל אותו כחבר שלי לקבוצה ואפילו לומד ממנו רק להיות בסביבתו".

גם ג'יי-ג'יי רדיק אמר השבוע שהוא רואה את אדוארדס כ"הפנים הבאות של הליגה", ואתמול בלילה הפרשן ג'מאל קרופןרד נזהר בלשונו, כשאמר בשידור אחרי סל בפייד-אוויי של אדוארדס: "לא אגיד מי, אבל אתם יודעים את מי זה מזכיר לי". רג'י מילר ענה לו: "למי אה מתכוון ג'מאל? תגיד את זה". "אני מתקרב לשם", אמר קרופורד.

אבל דנבר ממש לא נבהלת, ובטח שלא מרימה ידיים. הקרבות בין היריבות צמודים, ב-14 המשחקים האחרונים ביניהן המאזן הוא 7:7, והפרש הסלים הוא נקודה אחת לטובת הטימברוולבס. "זה עושה את זה כיף", טוען רג'י ג'קסון לקראת משחק 2, "זה הופך את זה לקצת יותר קשה כמובן, אני בטוח.

"זה חייב להיות כיף בצד שלהם. כאילו, עזרת לבנות משהו ועכשיו אתה מנסה לקרוע אותו…. זה הסיפור של הפלייאוף. זה כיף. זה כיף ללכת בסוף הלילה ולהסתכל על עצמך במראה ולראות איך אתה יכול להשתפר.

"אני מצפה למשימה וכן, הם מוכנים לשחק נגדנו. הם יודעים מה אנחנו רוצים לעשות. אנחנו יודעים מה הם רוצים לעשות וזה הולך להיות קרב. ה הולך להיות קרב התשה. כל מה שעשית לאורך העונה מתגלה – מי הכי רוצה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי