בצל השמועות על מועמדות ללייקרס: ההחלטה של ג'ייסון קיד

play
המטרה: להפחית את התלות בלוקה. ג'ייסון קיד | GettyImages, Jacob Kupferman
ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות: 80:94 לריאל מדריד על גרנאדה 02:27

המאמן שהוזכר כמי שעשוי להגיע ללוס אנג'לס, האריך את חוזהו בדאלאס מאבריקס אותה הוא מדריך כבר שלוש עונות: "הכי טוב ומתאים"

(גודל טקסט)

אם האזכור של ג'ייסון קיד כאחד המאמנים שלוס אנג'לס לייקרס הייתה רוצה למנות גרם לאוהדיה לפנטז, אז בדאלאס מאבריקס דאגו מהר מאוד שלא יישאר מקום לספקות: הטקסנים הודיעו היום (שני) על הארכת חוזהו של המאמן "למספר שנים". קיד היה חתום עד סוף עונת 2024/25 והקבוצה לא פירטה במדויק את אורך ההסכם המחודש.

ההודעה הגיעה יומיים לאחר שדאלאס העפילה לחצי גמר המערב בתום ניצחון 2:4 בסדרת הפלייאוף מול לוס אנג'לס קליפרס. את העונה הסדירה סיימו שחקניו של קיד במאזן של 50 ניצחונות לעומת 32 הפסדים, במקום החמישי במערב, עם 12 ניצחונות יותר מאשר בעונה שעברה.

זו עונתו השלישית של קיד על הקווים של המאבס והשנייה בה השיג 50 ניצחונות ומעלה. לפני שנתיים הקבוצה נעצרה בגמר המערב, והשנה יקווה המאמן להוביל אותה יחד עם לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג לפחות שלב אחד גבוה יותר.

מאמן דאלאס מאבריקס ג'ייסון קיד עם לוקה דונצ'יץ'
| אימג'בנק GettyImages, Ron Jenkins

"אני מכיר את ג'ייסון זמן רב ולא יכול לחשוב על מועמד טוב יותר ומתאים יותר להוביל את הקבוצה הזו בעתיד", מסר המנהל המקצועי של דאלאס, ניקו האריסון, בהודעה על הארכת החוזה. "כאלוף NBA לשעבר וחבר היכל התהילה, ג'ייסון מביא לתפקיד שפע של ניסיון ומומחיות שאין שניים להם. הוא הרוויח את האמון והכבוד של השחקנים שלנו ושל רבים אחרים ברחבי הליגה. אני מצפה להמשיך לעבוד איתו ולהמשיך לבנות את התרבות והיסודות להצלחה שהוא עזר לטפח במהלך תקופתו כמאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי