מלברון לאבדיה: בארה"ב סימנו מי עשוי להיות המאמן הבא של וושינגטון

play
מהלך מסוכן וברוטלי. לברון מול אבדיה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.5 07:52

לאחר שפוטר מהלייקרס, דרווין האם קושר למשרת האימון בקבוצתו של הישראלי: "צריך לתקן שם הרבה, אבל יש להם שחקנים טובים כמו קוזמה, פול ואבדיה"

(גודל טקסט)

את העונה האחרונה ב-NBA וושינגטון תרצה לשכוח כשהיא סיימה עם המאזן השני הכי גרוע בליגה הטובה בעולם עם 15 ניצחונות בלבד מול 67 הפסדים. מי שכן חווה עונה נהדרת הוא דני אבדיה שרשם ממוצעים נפלאים של 14.7 נקודות למשחק, 7.2 ריבואנדים ו-3.8 אסיסטים בעונת הקפיצה שלו ששמה אותו כאחד השחקנים החשובים ביותר של הוויזארדס. עם מה שמסתמנת כבחירת טופ 3 בדראפט הקרוב עבור קבוצתו של הישראלי, בוושינגטון מקווים לבנייה מחדש תחת מאמן חדש אחרי שבחודש ינואר ווס אנסלד ג'וניור עבר לעמדת היועץ המקצועי ובריאן קיף עמד על הקווים באופן זמני עד סיום העונה, כשבארצות הברית סימנו מחליף מעניין מאוד עבור הקבוצה מהמזרח.

"Give Me Sport" האמריקאי הציבו את וושינגטון כ"יעד אידיאלי" עבור דרווין האם. המאמן האמריקאי שפוטר מלוס אנג'לס לייקרס בשבוע שעבר אחרי כשנתיים בפרנצ'ייז המפורסם, עשוי להדריך את הוויזארדס בעונה הבאה כשגם שארלוט אחת הקבוצות אותה סימנו בתקשורת האמריקאית.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם המאמן דרווין האם
יעמדו במטרה? האם ולברון | רויטרס

"וושינגטון היא קבוצה שצריך להקים לתחייה ממעמקי הבינוניות, האם יתאים בהתחשב בשחקנים הצעירים בסגל הזה", נכתב על האופציה של האם לוויזארדס. "צריך לתקן דברים רבים. יש להם אמנם שחקנים טובים כמו קייל קוזמה, ג'ורדן פול ודני אבדיה, אבל דרושים עוד כמה שחקני השפעה כדי להשלים מה שכבר יש להם".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס | אימג'בנק GettyImages, Patrick Smith

עוד נכתב על האפשרות שהאם יגיע לקבוצה של אבדיה: "אם יוצע להאם התפקיד בוושינגטון והוא יחליט לקחת אותו, בהנהלת הוויזארדס יצטרכו להתאזר בסבלנות, מכיוון שהקבצה הזו לא צפויה להיות תחרותית לפחות עוד עונה או שתיים, כשהיא מסיימת את שלב הבנייה מחדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי