"מינסוטה הולכת לנצח את דנבר בסוויפ". מארי יורחק ממשחק 3?

play
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' | רויטרס
שחקן מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס 00:18

האלופה המומה מהתבוסה המשפילה, בארקלי חרץ: "הסדרה גמורה, זו אחת מקבוצות ההגנה הטובות אי פעם". הכוכב השליך שקית חימום מהספסל, הנאגטס כואבים: "בעטו לנו בתחת. הובכנו מול האוהדים שלנו"

(גודל טקסט)

גם בחלומות הגרועים ביותר שלה, דנבר לא האמינה שתמצא את עצמה אחרי שני משחקי הבית בפיגור 2:0 מול מינסוטה. אחרי משחק ראשון צמוד יחסית, הבוקר (שלישי) אולי חזינו בטקס העברת השרביט בין האלופה והטוענת לכתר: הטימברוולבס חגגו 80:106 עצום ללא רודי גובר, וישובו הביתה עם יתרון מבטיח – קרובים מתמיד לגמר המערב.

דנבר סבלה מערב מסויט ולא טיפוסי, בו דייקה ב-34.9 אחוז מהשדה, 30 אחוז ל-3 (9 מ-30), ורשמה אותה כמות אסיסטים כמו איבודים (16). במחצית היא פיגרה 61:35 – הפיגור הגבוה בתוולדות המועדון במשחק בית בפלייאוף.

ג'מאל מארי שסובל מחוסר יציבות בולט בפלייאוף הזה וגם לא בריא ב-100 אחוז היה חלש במיוחד עם 8 נקודות ב-3 מ-18 מהשדה וארבעה איבודים על שני אסיסטים. לקראת הסיום השליך מהספסל שקית חימום לפרקט, ולפי קנדריק פרקינס, "יהיה מעניין לראות אם דנבר תיראה בלעדיו במשחק 3, כי סביר להניח שישעו אותו". מאמן היריבה כריס פינץ' כינה את האקט הזה "בלתי נלסח" ו"מסוכן". בסיום המשחק, עזב את האולם מבלי לדבר עם העיתונאים.

השופטים לא ממש שמו לב לתקרית, ומארק דייויס הודה: "לא ידענו שזה הגיע מהספסל. אם היינו מזהים את זה בזמן אמת, אולי זה היה מוביל לעבירה טכנית".

"הם בעטו לנו בתחת", הודה המאמן מייקל מאלון, "זה הולך להיות אתגר. שפת הגוף שלנו לא איפה שהיא צריכה להיות. קרעו אותנו באולם הביתי שלנו. הביכו אותנו מול האוהדים שלנו. כעת צריך שיהיה לנו את הביצים כדי להסתכל על עצמנו במראה ולהיות טובים יותר. גם אני לא עשיתי את העבודה שלי היום".

ומנגד, הקבוצה שעומדת על מאזן 0:6 מאז תחילת הפלייאוף ממשיכה להרשים, ממשחק למשחק נראית כמו מועמדת לגיטמית ללכת עד הסוף, וכעת היא גם הפייבוריטית בסוכנויות ההימורים לזכות באליפות המערב. "ההגנה הזו היא אחת הטובות שראיתי בתקופה האחרונה", אמר מאמן העבר ג'ורג' קארל – וכל זה קרה ללא רודי גובר, שנעדר עקב לידת בנו. "זו אחת מקבוצות ההגנה הכי טובות שהיו", הוסיף צ'ארלס בארקלי.

"הייתי בכמה מקבוצות ההגנה הטובות אי פעם, אבל המופע הזה היה אחד הגדולים שאי פעם ראיתי", חרץ פרקינס וקווין אוקונור מדה רינגר הסכים: "זה היה אחד ממשחקי ההגנה הטובים ביותר שאי פעם ראיתי".

"הסדרה הזו גמורה", הוסיף בארקלי, "מינסוטה הקבוצה הטובה יותר. לדנבר אין שום יתרון בסדרה הזאת, בשום מקום. לפני העונה לא האמנתי במינסוטה, אבל טעיתי. זה הולך להיגמר בסוויפ, נקודה".

אדריכל ההגנה הזו, כריס פינץ', התגאה בשחקניו: "היו לנו כמה משחקי הגנה טובים מאוד העונה, אך זה בלי ספק אחד הטובים שבהם. רודי אחראי לתרבות ההגנתית הזו, טביעות האצבע שלו מופיעות על הקבוצה הזו אבל אנחנו מצפים לנצח בלי קשר למי משחק באותו ערב".

אנתוני אדוארדס, שממשיך לסחוט השוואות למייקל ג'ורדן,הצטנע ואמר: "אנחנו קלעו, הם החטיאו. אנחנו מדברים על האלופה המכהנת, הם יגיעו אחרת למשחק 3 ונצטרך להיות מוכנים לספוג מהם את האגרוף, ואנחנו צריכים להיות מוכנים לתת להם אגרוף משלנו".

קארל אנתוני טאונס, ששוב הציג הגנה נהדרת על ניקולה יוקיץ' וסיים עם 27 נקודות (10 מ-15 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, הוסיף: "המסר שרצינו להעביר זה שאנחנו מרגישים מבורכים ללכת הביתה ביתרון 0:2, אבל נמשיך להיות צנועים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי