לוקה וקיירי נחנקו במאני טיים, הת'אנדר ניצחו בדאלאס וקבעו 2:2

play
שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג | GettyImages, Tim Heitman
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5 07:35

כוכבי דאלאס לא קלעו סל שדה בשבע הדקות האחרונות, דונצ'יץ' החטיא זריקת עונשין קריטית והת'אנדר השלימו 96:100 גדול. 34 לגילג'ס אלכסנדר

(גודל טקסט)

דנבר ומינסוטה מספקות עד כה סדרה מופלאה, אבל מסתבר שיש להן תחרות לא קלה בכלל על התואר הלא רשמי של הסדרה הטובה ביותר של חצאי הגמר האיזוריים. אוקלהומה סיטי ודאלאס ממשיכות לספק כדורסל קשוח, מלא תהפוכות ודרמות, ואחרי ניצחון ענק של הת'אנדר במשחק 4 הלילה (בין שני לשלישי), הן ב-2:2, ולכל הפחות ילכו למשחק שישי.

דאלאס הגיעה למשחק בתחושות טובות אחרי שגירדה ניצחון במשחק 3 על אף ערב פושר של לוקה דונצ'יץ', כשהיא נהנית מהתעלות של קיירי אירווינג. אבל אם מישהו קיווה שהפעם שניהם יהיו במיטבם, קרה ההפך המוחלט וצמד הכוכבים כלל לא הופיע. דונצ'יץ' (18 נקודות עם 6 מ-20 מהשדה, לצד 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) ואירווינג (9 נקודות ו-9 אסיסטים) חיברו 27 נקודות משותפות בלבד עם 10 מ-31 מהשדה, בעוד שיי גילג'ס אלכסנדר עמד במבחן הבגרות והאופי וניפק 34 נקודות, 8 אסיסטים, 5 אסיסטים ושתי חסימות, ומתגבר עליהם בזכות רבע אחרון פנטסטי.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס
איבד את קור הרוח. דונצ'יץ' | GettyImages, Tim Heitma
קיירי אירווינג, דאלאס מאבריקס
לא מורגש. אירווינג | אימג'בנק GettyImages, Tim Heitman

שש דקות לסיום, המאבס עוד הובילו ב-7 – אבל ריצת 9:21 בראשות ג'ילג'ס אלכסנדר ולו דורט הפכה את המשחק, נתנה ל-OKC יתרון חמש כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום, והעבירה את הלחץ לקבוצה הביתית. למזלה, דאלאס לא עמדה בו: דונצ'יץ' דייק רק פעם אחת מהקו ולא הצליח לקבוע שוויון כשנותרו 10 שניות, ופי ג'יי וושינגטון החטיא גם הוא מהעונשין, מה שאיפשר ל-SGA ולצ'ט הולמגרן לסגור עניין.

בשורה התחתונה, המאבס מסיימים 12 מ-23 בלבד מקו העונשין (52%), אולי במשחק החשוב ביותר של העונה – ולא מקבלים תוצרת מדונצ'יץ' ואירווינג שלא שקלעו סל שדה בשבע הדקות האחרונות של המשחק, בעוד גילג'ס אלכסנדר משתלט על הרבע האחרון עם 12 נקודות ו-4 אסיסטים.

שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול פי ג'יי וושינגטון, דאלאס מאבריקס
בניגוד לדונצ'יץ' ואירווינג, הוא הופיע בגדול לרבע האחרון. גילג'ס אלכסנדר מול פי ג'יי וושינגטון | אימג'בנק GettyImages, Tim Heitman

מלבד גילג'ס אלכסנדר שהיה רמה מעל כולם בשתי הקבוצות, הת'אנדר נהנו גם מ-18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 חסימות של צ'ט הולמגרן, מ-17 ו-8 ריבאונדים של לו דורט ו-14, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות של ג'יילין וויליאמס.

פי ג'יי וושינגטון סיים כקלע המוביל של דאלאס משחק שלישי רצוף, כשהוא מגיע ל-21 לצד 12 ריבאונדים. דונצ'יץ' סיים כאמור עם 18, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל גם עם 7 איבודים ואחוזים נמוכים. דרק ג'ונס היה הבא אחריו ברשימה עם 17 נקודות, אבל במשחק המכריע הבא באוקלהומה סיטי, דאלאס תזדקק לכוכבים שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי