ברונסון חזר לעצמו עם 44 נקודות, הניקס עלו ל-2:3 על אינדיאנה

play
שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון, על רקע בן סטילר במדיסון סקוור גארדן | GettyImages, Sarah Stier
שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון, על רקע בן סטילר במדיסון סקוור גארדן 00:17

כוכב ניו יורק כיכב בגארדן עם 28 נקודות כבר במחצית הראשונה, הניקס התאוששו והביסו 91:121 את הפייסרס במשחק חם ורחוקים ניצחון אחד מגמר המזרח לראשונה משנת 2000

(גודל טקסט)

אחרי שאיבדו מומנטום בסדרה עם שני הפסדים רצופים, הניקס היו חייבים תצוגה מיוחדת כדי להתאושש, וקיבלו אותה: ג'יילן ברונסון קלע 44 נקודות (פעם חמישית בפלייאוף שהוא עם 40 נקודות ומעלה) והוליך את ניו יורק לניצחון 91:121 על אינדיאנה במשחק החמישי, שקירב את הניקס מרחק ניצחון אחד מהופעה ראשונה בגמר המזרח מאז שנת 2000.

שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון, על רקע וולט פרייז'ר ובילי קריסטל במדיסון סקוור גארדן
| אימג'בנק GettyImages, Sarah Stier

הניקס נראו תשושים ופגועים אחרי ההפסד האחרון, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הראו התלהבות גדולה מול הקהל הביתי, שיזכה לראות את קבוצתו לפחות עוד פעם אחת העונה. ג'וש הארט קלע 18 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים, מיילס מקברייד קלע 17 אחרי שנכנס לחמישייה, והמדיסון סקוור גארדן היה על הרגליים כבר מהרגע הראשון ומילא את שחקני המארחת באנרגיות.

הניקס, המדורגים 2 במזרח, יוכלו להבטיח העפלה כבר במשחק הבא, כשמשחק 6 ייערך באינדיאנה ביום שישי בלילה ויעניק לקבוצות לראשונה בסדרה יומיים מלאים של הפסקה (אינדיאנה פיבר מתכוננת לבכורה של קייתלין קלארק ביום חמישי בלילה). אם יידרש משחק 7, הוא יתקיים ביום ראשון בניו יורק.

הרטנשטיין מול טרנר: דחיפות במשחק של ניו יורק מול אידניאנה
הרבה עצבים. טרנר מול הרטנשטיין | אימג'בנק GettyImages, Sarah Stier

ברונסון נפגע בקרסול במשחק 4 והוגבל ל-18 נקודות, הכי מעט שלו בפלייאוף השנה, אבל הלילה הוא שוב נראה חד, התגבר ללא קושי על הניסיון לשמור עליו בצורה אגרסיבית, צלף מעבר לקשת, חדר ביעילות וסיים עם פלואטרים, וקלע 28 נקודות כבר במחצית ראשונה נהדרת שלו (שיא מועדון), אותה סיים עם 11 מ-17 מהשדה. בסך הכל קלע 18 מ-35 מהשדה והוסיף 7 אסיסטים.

אלק ברקס, שכבר יצא מהרוטציה וחזר בגלל הפציעות והסגל הקצר, קלע 18 נקודות מהספסל, ואף היה מעורב בתקרית קטנה כשדחף את אייזיאה ג'קסון כשהעניינים התחממו. אייזיאה הרטנשטיין קלע 7 נקודות והוסיף 17 ריבאונדים, כשהניקס שלטו בכדורים החוזרים עם יתרון 29:53.

ג'וש הארט, ניו יורק ניקס מול אינדיאנה
שוב במיטבו. הארט | אימג'בנק GettyImages

פסקל סיאקם קלע 22 לפייסרס, שנינסו לשמור על המאזן המושלם בבית בפלייאוף כדי לכפות משחק 7. מיילס טרנר הוסיף 16, אבל טייריס הליברטון נעלם וקלע 13 בלבד, אחרי ממוצע של 29.7 בשלושת המשחקים הקדומים.

אינדיאנה פתחה טוב והובילה 20:25, אבל הניקס הגיבו בריצת 0:11, כשגם שלושה פסקי זמן שהזעיק ריק קרלייל לא מצליחים להרגיע את הקהל בגארדן ברבע הראשון. ברונסון נכנס לקצב והיה בלתי ניתו לעצירה, ו-2:11 דקות לסיום הרבע השני הפער גדל ל-47:65 – ובמחצית השנייה רק הלך ותפח.

הניקס לא הגיעו לגמר האזורי מאז שאינדיאנה גברה עליהם בשנת 2000, במה שהיה המפגש השישי בין הקבוצות בשמונה שנים. גם הלילה היריבות ביניהן נראתה לוהטת, עם חמש עבירות טכניות, שהבהירו שאף אחת פה לא מתכוונת לוותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי