Sport1 Banner

יוקיץ' הצטיין, אדוארדס נעלם: דנבר גברה על מינסוטה במשחק 5

play
כוכב דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן מינסוטה רודי גובר | GettyImages, Matthew Stockman
שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון, על רקע בן סטילר במדיסון סקוור גארדן 00:17

כוכב דנבר הרשים עם 40 נקודות ו-13 אסיסטים, הנאגטס השלימו ניצחון שלישי רצוף, 97:112, ועלו ל-2:3 כדי להשלים מהפך בסדרה. אדוארדס הסתפק ב-18 נקודות שקטות

(גודל טקסט)

ניקולה יוקיץ' קיבל בתחילת הערב את גביע ה-MVP, ומהר מאוד המחיש למה הוא זכה בתואר השחקן המצטיין של העונה, ולמה יהיה קשה מאוד לגבור על האלופה כשהוא במיטבו. יוקיץ' סיים ערב מרשים עם 40 נקודות, 13 אסיסטים (מול 0 איבודים) ו-7 ריבאונדים, והוליך את דנבר לניצחון 97:112 על מינסוטה במשחק החמישי בסדרת חצי גמר המערב, שקירב את הנאגטס מרחק ניצחון אחד מהגמר האזורי. אחרי שהפסידו בשני המשחקים הראשונים בבית, הנאגטס השלימו הלילה ניצחון שלישי רצוף בסדרה, ונראים שוב בשליטה.

יוקיץ' סיים עם 15 מ-22 מהשדה, ומול רודי גובר, שחקן ההגנה של העונה כזכור, לא התקשה וקלע 8 מ-9. הוא הראשון מאז כריס פול ב-2018 שרושם משחק פלייאוף עם 10 אסיסטים לפחות ללא איבודים. אנתוני אדוארדס, מנגד, הסתפק ב-18 נקודות שקטות ב-5 מ-15 מהשדה. הכוכב הצעיר של מינסוטה אומנם גם תרם 9 אסיסטים, אבל סיים עם 1 מ-5 בלבד מהשלוש ו-4 איבודי כדור, ומדד פלוס/מינוס של 12- בדקות שלו על המגרש. במחצית הראשונה קלע רק 5 נקודות, ב-1 מ-8 מהשדה.

כוכב דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מקבל את גביע ה-MVP
קיבל את גביע ה-MVP, והוגיח שהוא ראוי לו. יוקיץ' | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman
כוכב דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול מינסוטה
ממשיך לתת עבודה. הג'וקר | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman

ארון גורדון המשיך להיות נשק יעיל עבור האלופה, כשקלע 18 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, בעוד ג'מאל מארי וקנטביוס קולדוול-פופ קלעו 16 נקודות כל אחד עבור דנבר, שתוכל לסגור סיפור ביום חמישי בלילה במינסוטה. קולדוול-פופ, אגב, הוסיף עוד מהלך משמעותי בסיום, כאשר בדקה האחרונה יוקיץ' החזיק בכדור, נתן לשעון לרדת כשהמשחק כבר היה גמור, וקולדוול פופ לקח ממנו את הכדור כדי שלג'וקר לא יירשם איבוד ויהרוס לו את המאזן הנקי והנדיר.

קרל אנתוני טאונס סיים עם 23 נקודות, רודי גובר סיים עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל הטימברוולבס התקשו ללא הפוינט גארד מייק קונלי הפצוע. ניקל אלכסנדר-ווקר נכנס לחמישייה וקלע 14 נקודות, אבל הוולבס הצעירים חסרו מאוד את הניסיון של קונלי במעמד המלחיץ.

מייק קונלי הפצוע על הספסל של מינסוטה
חסרונו הורגש. קונלי | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman

יוקיץ' קיבל את גביע ה-MVP שלו מהקומישינר של ה-NBA, אדם סילבר, לפני הפתיחה, ואז קלע 12 נקודות ברבע הראשון ו-7 בשני כדי להעמיד את דנבר ביתרון 44:50 במחצית.

אדוארדס לא קלע בשבע הדקות הראשונות של הרבע השלישי. ורק אחרי שהנאגטס עלו ליתרון 63:76 הוא נעשה אגרסיבי, קלע לייאפ והוסיף מהלך של שלוש נקודות כדי להוריד במהירות את הפיגור לשמונה נקודות.אבל אז יוקיץ' השתלט על שארית הרבע, ועם קליעת וו קטלנית, שתי שלשות מדויקות ועוד שתי זריקות עונשין העלה את דנבר ליתרון 74:88 לקראת הרבע הרביעי. סך הכל יוקיץ' סיים את הרבע השלישי עם 16 נקודות ב-6 מ-7 מהשדה.

כוכב מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס מול קנטביוס קולדוול פופ, שחקן דנבר
5 נקודות בלבד במחצית הראשונה. אדוארדס | אימג'בנק GettyImages, Matthew Stockman

גורדון קלע את הסל הראשון של הרבע הרביעי לפני שהטימברוולבס קלעו שש נקודות מהירות כדי לצמצם את הפער ל-90:80 ולכפות פסק זמן. קולדוול-פופ הגיב עם שתי שלשות, ומארי גנב את הכדור מאדוארדס והזין את ג'וקיץ' לדאנק דקבע 80:98 למארחת עם 7:12 דקות לסיום. מינסוטה עשתה דחיפה אחרונה כדי לצמק ל-101:90, אבל מארי צלף שלוש זריקות בדקות האחרונות כדי לחתום את הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי