הניקס בשיגעון, המאמן סתם פיות: "זאת נראית לכם קבוצה גמורה?"

play
נראה לכם עייף? הארט | רויטרס
שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברונסון, על רקע בן סטילר במדיסון סקוור גארדן 00:17

אחרי הביקורת על הרוטציה הקצרה ושחיקת השחקנים, ניו יורק נתנה הצגה מול אינדיאנה. הפרצופים של ברונסון והכוכבים בסיום אמרו הכל, הפייסרס יודעים: "מביך מאוד"

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

בדיוק על זה אוהדי הניקס חלמו: קבוצה לוחמנית, אווירה של טירוף בגארדן, הצגה של כוכב ונקמה מול אינדיאנה. ניו יורק התאוששה הלילה (בין שלישי לרביעי) משני הפסדים רצופים מול הפייסרס, ניצחו 91:121 במשחק מספר 5 ועלו ל-2:3 בסדרה, אחרי שנדמה היה שהקבוצה כבר תשושה ועייפה ופצועה. בסיום האוהדים צהלו בשדרה השביעית במנהטן, אבל שחקני הניקס לא חגגו במיוחד כשהם יודעים שהם צריכים עוד ניצחון אחד כדי להגיע לגמר המזרח בפעם הראשונה מאז שנת 2000.

מיילס מקברייד מברך את ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס
נחושים וומוקדים. הניקס | רויטרס
ג'וש הארט, ניו יורק ניקס
נראה לכם עייף? הארט | רויטרס

ג'יילן ברונסון, אחרי כמה משחקים קשים, נראה מוכן לקחת אותם לשם. הלילה ברונסון קלע 44 נקודות, הגיע ל-40 בפעם החמישית בפלייאוף, ועזר לניקס להתאושש בסטייל. "אנחנו עדיין צריכים עוד ניצחון אחד אז אנחנו לא יכולים להתרגש מזה יותר מדי", אמר מאמן הניקס, טום ת'יבודו. "אנחנו צריכים להבין מה אנחנו צריכים לעשות, להישאר ממוקדים במשימה שלפנינו. אם אתה מרגיש טוב עם עצמך אתה נופל בליגה הזו. אנחנו חייבים להיות מוכנים לצאת לדרך". משחק 6 יתקיים ביום שישי בלילה. משחק 7, במידת הצורך, יהיה ביום ראשון אחר הצהריים בניו יורק.

ברונסון פצע את רגלו הימנית במשחק 2 והוגבל ל-18 נקודות ביום ראשון, הנמוך ביותר שלו בפלייאוף העונה, כאשר הפייסרס הביסו את הניקס. הוא כל הזמן התעקש שהוא בסדר – והלילה הוכיח את זה, עם הפעם החמישית שהוא קולע 40 נקודות עם 5 אסיסטים במשחק פלייאוף.

ג'ון מקנרו מעוד בגארדן את הניקס
| רויטרס
בן סטילר מעודד בגארדן את  יו יורק ניקס
| רויטרס

"אני חושב שכצוות, לא משנה מה המצב, יש לנו אותה חשיבה לא משנה מה", אמר ברונסון. "ולא משנה איך אני מרגיש או שמישהו אחר מרגיש, אנחנו יודעים מה עומד על כף המאזניים, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ואנחנו הולכים להבין את זה".

ברונסון קלע 18 מ-35 מהשדה ושוב נראה כמו השחקן שסיים חמישי העונה בהצבעה ל-MVP, ולא זה שקלע 10 מ-26 במשחק 3 ו-6 מ-17 במשחק 4. הוא קלע 28 במחצית הראשונה במשחק 5, שיא פלייאוף של הניקס, ואז עם שבע נקודות רצופות סגר את הסיפור ברבע האחרון.

נתון מרכזי היה ניצחון של הניקס בכדורים חוזרים: 29:53. "הם גמרו אותנו על כדורים חופשיים, על הריבאונדים. ויתרנו על 20 ריבאונדים בהגנה ועוד 29 זריקות. אז, לכולנו יש חלק בזה", אמר מאמן הפייסרס, ריק קרלייל. "מאוד מביך. מאוד מביך ולקח קשה".

מיילס טרנר ושחקני אינדיאנה פייסרס מתעמתים עם שחקני ניו יורק
לא היו מוכנים לקרב. אינדיאנה | רויטרס

טייריס הליברטון לא ממש הופיע למשחק הלילה, והסתפק ב-13 נקודות. "הם הרגו אותנו מתחת לסלים טוב יותר ממה שהם כנראה עשו בכל משחק בכל הסדרה", אמר הליברטון. "פשוט לא התאמנו לרמת העצימות כל הלילה".

.

הטירוף ברחובות

דריימונד גרין: "הניקס הם פוקס". טרייסי מורגן התרגז

ואן גנדי מגן על תיבודו: "זאת נראית קבוצה גמורה?"

יואינג, כרמלו, מארבורי וסטארקס: כוכבי העבר מגיעים לגארדן

הלילה הניקס שוב נהנו משורה ארוכה של סלבריטאים שפקדו את המדיסון סקוור גארדן, כולל ספייק לי הנלהב כמובן וטרייסי מורגן ובן סטילר, שנהנו מהקאמבק. מי שספג ביקורת בשבוע האחרון היה המאמן תום ת'יבודו, שלכאורה שחק את שחקניו, ויצר עליהם עומס עם רוטציה קצרה שגרמה גם לפציעות שלהם. הפרשן ומאמן העבר סטאן אן גנדי הגן על מאמן ניו יורק.

"כולם, בכל מקום, בכל שנה, נותנים הרבה דקות לשחקנים החשובים בפלייאוף", אמר ואן גנדי, "אנשים רוצים לקפוץ על תום ת'יבודו… תראו, דאלאס מאבריקס נותנת ללוקה דונצ'יץ' הפצוע לשחק 41 דקות בלילה, קיירי אירווינג משחק 41 דקות, והם עוד בסגל מלא! הניקס חסרים שלושה שחקני חמישייה ועוד שחקן רוטציה כמו בוגדנוביץ'. זה הנושא הכי מגוחך בפלייאוף! ראיתם את הניקס הלילה – האם זאת נראית גמורה תשושה, גמורה, שאין לה מה לתת? אפילו לא קרוב לזה!"

עוד באותו נושא: ניו יורק ניקס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי