הצגה והשפלה בדרך למשחק 7: מינסוטה מחצה את דנבר ב-45 הפרש

play
משחק 7, בייבי. אדוארדס חוגג | GettyImages, David Berding
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5 05:27

אנתוני אדוארדס והוולבס לא מוכנים ללכת הביתה: משחק במעמד צד אחד קבע 3:3 בסדרה, אחרי 70:115 מהדהד על האלופה החלשה. מארי שוב התקשה, מקדניאלס כיכב מנגד

(גודל טקסט)

אנתוני אדוארדס ומינסוטה מסרבים להרים ידיים. הטימברוולבס כפו הלילה (בין חמישי לשישי) משחק שביעי ומכריע בסדרת חצי גמר המערב נגד דנבר, ושלחו את הסדרה בחזרה לקולרדו עם תבוסה מהדהדת ב-45 הפרש – 70:115.

אחרי שנפתחה עם שני ניצחונות חוץ אדירים של הזאבים ונמשכה עם שלושה ניצחונות רצופים של האלופה, הסדרה ההפכפכה והבלתי צפויה נמשכה עם טוויסט נוסף בעלילה, והתפרקות שאף אחד לא צפה.

המשחק התנהל במעמד צד אחד מתחילתו ועד סופו. אנתוני אדוארדס הוביל ריצת 0:20 ברבע הראשון שהעניקה לקבוצה הביתית יתרון 14:31 בסיומו, ולהפסקה היא ירדה בפלוס 19, כשהיא נהנית מחזרתו של מייק קונלי ששב מפציעה, ומציגה הגנה קשוחה ומשופרת שמגבילה את ניקולה יוקיץ' ומעלימה לחלוטין את ג'מאל מארי.

הנאגטס עוד שמרו על מרחק סביר לאורך הרבע השלישי, אולם דווקא חמישיית המחליפים של מינסוטה יצאה לרצת 0:24 אדירה ברבע האחרון, קבעה יתרון של 49 נקודות, ודאגה שדנבר תצא ממשחק 6 מושפלת ומודאגת.

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס
משחק 7, בייבי. אדוארדס חוגג | GettyImages, David Berding
שחקני מינסוטה טימברוולבס מייק קונלי, רודי גובר
חזר בדיוק בזמן. מייק קונלי עם רודי גובר | אימג'בנק GettyImages, David Berding

הטימברוולבס נתנו לנאגטס נוקאאוט בכל אספקט אפשרי. אנתוני אדוארדס הוביל את רשימת הקלעים עם 27, אבל דווקא הצוות המסייע הכריע, כשמחליפי מינסוטה מביסים 9:36 את אלו של דנבר. ג'יידן מקדניאלס היה האקס פקטור של הזאבים, כשמלבד הגנה פנטסטית על ג'מאל מארי הוא גם קולע 21 נקודות. מייק קונלי סיים כאמור עם 13 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, כשהחזרה שלו נותנת בוסט משמעותי, וקרל אנתוני טאונס ונאז ריד סיפקו משחק קשוח עם דאבל-דאבלים (טאונס עם 10 ו-13 ריבאונדים, ריד עם 10 ו-11).

בדנבר, ניקולה יוקיץ' היה היחיד שתפקד, וגם הוא עשה זאת באופן מוגבל. ה-MVP סיים עם 22 נקודות (9 מ-19 מהשדה) לצד 9 ריבאונדים ונעצר על יותר איבודים (3) מאסיסטים (2). ארון גורדון הוסיף 12 ו-8 ריבאונדים, וג'מאל מארי גירד 10 נקודות, רובן בגארבג' טיים, כשהוא ממשיך להתקשות בסדרה ומסיים עם 4 מ-18 בלבד מהשדה.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס
היחיד שתפקד. יוקיץ' | אימג'בנק GettyImages, David Berding
שחקני דנבר נאגטס ג'מאל מארי, ארון גורדון, ניקולה יוקיץ'
חוזרים למשחק 7 מובסים ומודאגים. מארי, גורדון ויוקיץ' | אימג'בנק GettyImages, David Berding

בשורה התחתונה, האלופה מסיימת עם 70 נקודות בלבד, והופכת לקבוצה הראשונה מאז ממפיס ב-2016 שקולעת 70 או פחות במשחק פלייאוף. לקראת משחק 7 שייערך בלילה שבין ראשון לשני בדנבר, יש לה הרבה מה לתקן – בשני צידי המגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי