יש משחק 7: אינדיאנה הביסה את הניקס והשוותה ל-3:3 את חצי הגמר

play
הוביל לניצחון. סיאקם | רויטרס
פסקל סיאקם אינדיאנה

אחרי ההשפלה במדיסון סקוור גארדן, הפייסרס עלו ל-0:6 בפלייאוף בבית עם 103:116 וכפו משחק שביעי ומכריע על הזכות לפגוש את בוסטון בגמר המזרח. סיאקם הוביל את המנצחים עם 25, ברונסון קלע 31 מנגד, ג'וש הארט נפצע

(גודל טקסט)

אוהדי הניקס ידעו שנים של אכזבות ועונות מתסכלות. הלילה (בין שישי לשבת) ניצחון באינדיאנה היה מעלה את הקבוצה שלהם לגמר המזרח, אבל לפייסרס היו תוכניות אחרות. המארחת שמרה על הביתיות, ניצחה 103:116, השוותה את הסדרה המרתקת ל-3:3 וכפתה משחק שביעי שייערך ביום ראשון במדיסון סקוור גארדן שצפוי להיות גועש מתמיד.

אינדיאנה, שהושפלה במשחק החמישי, נעזרה באנרגיה של הקהל הביתי שלה וביצעה את הבריחה שלה ברבע השני. אחרי יתרון 29:30 לאורחים ברבע הראשון, פסקל סיאקם ומיילס טרנר הובילו ריצת 0:10 שהוליכה את המארחים ליתרון מבטיח של 48:61.

פסקל סיאקם אינדיאנה
הוביל לניצחון. סיאקם | רויטרס

הניקס ניסו להתקרב, אבל הפער נשמר ברבע השלישי ורק גדל ברבע האחרון, כששלשה של אנדרו נמהארד העניקה למארחים יתרון שיא של 79:102 ונתנה את האות לחגיגות הגדולות באולם. סיאקם, שספג לא מעט ביקורות במהלך הסדרה הזו, הוליך את המנצחים עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים. מיילס טרנר הוסיף 17 נקודות ושמונה ריבאונדים. טייריס הליברטון ואנדרו נמהארד הוסיפו 15 כל אחד, כאשר הרכז המצוין מוסיף 9 אסיסטים והפייסרס עלו למאזן של 0:6 בבית בפלייאוף הזה.

אנדרו נמהארד אינדיאנה מול ג'יילן ברונסון
קלע 31 נקודות אחרי מחצית ראשונה מסויטת. ברונסון | רויטרס

ג'יילן ברונסון קלע אומנם 31 נקודות מנגד, אבל החטיא את כל 11 הזריקות האחרונות שלו במחצית הראשונה ודייק רק ב-11 מ-26 מהשדה. דונטה דיוינצ'נזו הוסיף 17, אבל ג'וש הארט נפצע בבטנו ברבע האחרון ואם הוא לא ישחק במשחק המכריע זו תהיה מכה קשה עבור הניקס, שרשמו הפסד תשיעי רצוף באינדיאנה, אבל משחקים בבית הרבה יותר טוב בפלייאוף הזה וינסה לנצל שוב את האנרגיות של האולם הביתי כדי לנצח ולפגוש את בוסטון האימתנית בגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי