התפוצצות: אינדיאנה הביסה את הניקס ועלתה לגמר המזרח

play
רג'י מילר החדש של אינדיאנה. הליברטון | רויטרס
תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה – טנריפה 86:96 02:57

הפייסרס קלעו ב-76 אחוז במחצית הראשונה, ניצחו 109:130 בגארדן והשלימו 3:4, בדרך למפגש עם בוסטון. הליברטון כיכב (26), ברונסון נפצע, 39 נקודות של דונטה דיווינצ'נזו לא הועילו

(גודל טקסט)

24 שנים חיכו אוהדי הניקס כדי לעלות לגמר איזורי בפלייאוף. הערב (ראשון) הם התייצבו למשחק מספר 7 מול אינדיאנה בידיעה שניצחון יסדר להם מפגש מול בוסטון בגמר המזרח. אלא שהפייסרס, שהפסידו את כל שלושת המשחקים הקודמים שלהם ב"מכה" של הכדורסל, התפוצצו בדרך לגמר עם 109:130 שהושג בעיקר בזכות מחצית ראשונה מטורפת שבה הם קלעו ב-76 אחוז מהשדה – האחוז הכי גבוהים של קבוצה בפלייאוף במחצית אחת זה 25 שנים. הפייסרס משלימים 3:4 בסדרה ומעפילים לגמר המזרח, שבו הם ינסו להמם את הסלטיקס, שהיו הכי מרשימים לאורך כל העונה ויהיו פייבוריטים ברורים בסדרה הזו.

אינדיאנה, שהושפלה בביקור הקודם שלה בגארדן, התנפלה על ג'יילן ברונסון ובהתקפה פשוט לא החטיאה, כשטייריס הליברטון קולע 14 נקודות כבר ברבע הראשון, בו הפייסרס קלעו 39 נקודות. היתרון של אינדינה צמח כבר ל-22 הפרש ברבע השני ואם לא די בכך, או ג'יי אנונובי שחזר לחמישייה, נפצע שוב ולא חזר לשחק.

טייריס הליברטון אינדיאנה מול ניו יורק ניקס
רג'י מילר החדש של אינדיאנה. הליברטון | רויטרס

אלא שהניקס לא ויתרו ועשו ניסיון קאמבק אחרון ברבע השלישי. ברונסון תפר שלשה וסל של ג'וש הארט ארבע דקות בתוך הרבע קיזז את הפער לשש נקודות בלבד – 73:67. אלא במקום להמשיך לרכב על המומנטום, אינדיאנה השתלטה מחדש על המשחק. מיילס טרנר קלע שלשה קריטית, ארון נייסמית' צלף והליברטון החזיר את אינדיאנה ליתרון 18.

ברבע הרביעי הניקס התבשרו שג'יילן ברונסון, הכוכב הגדול היחיד שעוד נותר בריא, שבר את ידו בסוף הרבע השלישי ובלעדיו, לניקס לא נותר אף שחקן חמישייה בריא וכמובן שהדרך של אינדיאנה לגמר היתה סלולה והקהל בגארדן נדם לו ונכנס להלם, כמו השחקנים שעוד נותרו לניקס, שכזכור איבדו מוקדם יותר בשל פציעות גם את ג'וליוס רנדל הנהדר, בויאן בוגדנוביץ' ומיטשל רובינסון.

ג'יילן ברונסון ניו יורק ניקס
קרס במשחק 7 וגם נפצע אחרי פלייאוף הירואי שלו. ג'יילן ברונסון | רויטרס

טייריס הליברטון הוביל שישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 26 נקודות, כולל 6 מ-11 מחוץ לקשת וגם 6 אסיסטים. פסקל סיאקם, שזכה כבר באליפות עם טורונטו וקלע 25 נקודות במשחק הקודם, שוב הצטיין עם 20. אנדרו נמהארד הוסיף 18 לפייסרס, שדייקו ב-13 מ-24 השלשות בלבד שהם זרקו במשחק הזה. מנגד, דונטה דיווינצ'נזו להט עם 9 מ-15 מחוץ לקשת ו-39 נקודות. אלק ברקס סייע לו מהספסל עם 26, אבל השניים האלו לא הספיקו כדי לחפות על ג'יילן ברונסון שנעצר על 17 נקודות וגם תרם 9 אסיסטים, אבל כאמור לא שיחק ברבע האחרון. הניקס יקוו לחזור שוב לפלייאוף בעונה הבאה, בתקווה שאז הם כבר יהיו בריאים יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי