דיווח: קיד ואנטטוקומפו עשויים להתאחד בניו יורק ניקס

ג'ייסון קיד ויאניס אנטטוקומפו ב-2014 | Jason Miller/Getty Images

בדרך למדיסון סקוואר גארדן? ע"פ הדיווחים, הניקרבוקרס שקיבלו אישור לראיין את עוזר המאמן של הלייקרס, חולמים להנחית את היווני בקיץ

(גודל טקסט)

האם ג'ייסון קיד ויאניס אנטטוקומפו יתאחדו בניו יורק ניקס? כלי התקשורת בארה"ב טוענים, שהקבוצות שמנסות להחתים את עוזר המאמן של הלייקרס, חבר היכל התהילה ומי שהדריך את 'הפריק היווני' בשנותיו הראשונות בליגה הטובה בעולם, קיבלו מידע לפיו הקבוצה שתנחית את קיד, תנחית גם את ה-MVP של העונה הסדירה בקיץ הבא.

ע"פ דיווח של מארק סטיין, כתב ה'ניו יורק טיימס', הקבוצה מהתפוח הגדול קיבלה אישור לראיין את ג'ייסון קיד לתפקיד המאמן הראשי, שממולא כרגע באופן זמני ע"י מייק מילר, לאחר פיטוריו של דייב פיזדייל בחודש דצמבר האחרון.

קיד אימן את יאניס, שמסיים את החוזה שלו במילווקי בעונה הבאה, מעונת 2014/15 ועד שפוטר בינואר 2018. הרכז האגדי סייים את תקופתו בויסקונסין עם מאזן 139-152.

"הוא חלק גדול מההצלחה שלי" אמר יאניס על קיד לאחר שפוטר ב-2018. האולסטאר היווני כזכור ביקש מהנהלת מילווקי לא לפטר את מאמנו ולקח 'ללב' את פרידה "אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם. אני אוהב אותו באופן אישי כבן אדם ואכפת לי ממנו". סיפר היווני

יאניס, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם לפני פגרת הקורונה, יכול לשנות באופן מיידי את המסלול של הניקס, אחד המועדונים הגדולים והמפורסמים בעולם שלא הצליח לזכות באליפות משנת 1973.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי