"היה חלוד ל-30 שניות": הארדן חזר לאימונים והרשים

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | AFP

כוכב יוסטון רוקטס התאמן עם חבריו לראשונה ונראה כאילו לא הייתה פגרה: "עבד חזק לפני שהגיע לכאן", אמר ד'אנטוני. המזוקן: "ברגע שנהיה בסגל מלא, נוכל להתחרות עם כל קבוצה"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

הוא הגיע באיחור של חמישה ימים, אבל כבר באימון הראשון שלו עם יוסטון רוקטס במתחם דיסניוולרד ג'יימס הארדן הרשים בכושר המשחק שלו. המזוקן ערך אתמול (חמישי) אימון מלא עם חבריו לקבוצה אחרי שהצטרף אליהם באורלנדו בעיכוב בגלל סיבות משפחתיות ולטענתו זו הייתה הפעם הראשונה שהוא שיחק 5X5 אחרי מעל חודש, אבל ביוסטון הרגישו מיד שזה אותו השחקן שחרך את הגנות ה-NBA לפני הפגרה.

"הוא נראה טוב, כנראה שהוא היה חלוד בערך 30 שניות ואז הוא חזר", אמר המאמן מייק ד'אנטוני שחשב בתחילה לשלב את הכוכב שלו בהדרגה, אלא שהארדן הבהיר לו כי הוא מוכן לעבוד בשיא הקצב באופן מיידי: "חשבתי שנצטרך להכניס אותו לעניינים, אבל הוא עבד חזק לפני שהגיע לכאן. אני לא רואה שום הבדל. אם ביום שישי הוא ירגיש כאבים או משהו כזה, אז אולי ניתן לו קצת לנוח, אבל הוא נראה מוכן".

מלך הסלים של הליגה הטובה בעולם, שרשם העונה ממוצע של 34.4 נקודות למשחק, הסביר כי התשוקה שלו למשחק היא המפתח: "אני חושב שהעולם יודע שלא משנה מה קורה, ג'יימס הארדן אוהב לשחק כדורסל. הוא תחרותי, אז היום באימון שיחקנו שני רבעים ודחפנו את עצמנו, דיברתי קצת טראש כרגיל כדי להכניס מוטיבציה בחבר'ה ולדחוף אותם".

יוסטון עדיין מחכה להצטרפותו של ראסל ווסטברוק, שאובחן כזכור כחולה קורונה, כשגם הפורוורד לוק בא-א-מוטה יגיע לחזק את הקבוצה. הרוקטס מדורגים במקום החמישי במערב עם מאזן זהה לזה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר ורחוקים משחק אחד מיוטה ג'אז הרביעית.

הארדן הדגיש כי המטרה היא להגיע לשיא בפלייאוף, בו יתרון הביתיות יתבטל בשל קיום המשחקים במגרש ניטרלי, והביע ביטחון בסיכויי הקבוצה שלו ללכת עד הסוף: "ברגע שנקבל את ראס בחזרה ונהיה בסגל מלא ובריא וניכנס לכושר, נוכל להתחרות עם כל קבוצה. המיקום בטבלה פחות חשוב, מבחינתנו העיקר להיכנס לכושר ולוודא שכולנו על אותו גל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי