אנטטוקומפו הודה ששיקר: "מי שחשב ככה פשוט לא מכיר אותי"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Harry How/Getty Images

כוכב מילווקי באקס טען בחודש אפריל כי הוא לא יכול לשחק כדורסל בעקבות הקורונה, אולם חשף כעת כי זו הייתה הלצה בניסיון להשיג מעט יתרון על פני חבריו. וגם: הרצון לתואר וכיצד יזכה ב-MVP

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

במהלך חודש אפריל, כאשר כלל לא היה ברור אם עונת ה-NBA אכן תתחדש, יאניס אנטטוקומפו, כוכב מילווקי באקס וה-MVP של העונה שעברה, סיפר כי הוא כלל לא משחק כדורסל.

"אין לי גישה לשחק כדורסל, בזמן שלשחקני NBA רבים יש מגרש בבית", סיפר בזמנו אנטטוקומפו, "אני עושה כושר בבית, רוכב על אופניים, מניף משקולות ומנסה לשמור על כושר בכל דרך, אבל אני לא משחק כדורסל".

הלילה (בין שלישי לרביעי), לאחר אימון של מילווקי באקס במתחם באורלנדו לקראת חזרת העונה בסוף החודש ותחילת משחקי ההכנה עוד הערב, הוא שוחח עם מספר עיתונאים ואישר שזו הייתה הלצה בלבד :"כל האנשים שחשבו שאין לי גישה למגרש כדורסל, פשוט לא מכירים אותי".

יאניס אנטטוקומפו, סטף קרי
יאניס אנטטוקומפו, סטף קרי | Streeter Lecka/Getty Images

אנטטוקומפו, כך עושה רושם, פשוט ניסה לייצר יתרון קל על פני חבריו, מתוך הנחה שאולי יהיו מי שיאמינו לדבריו ויחשבו שאחד הכוכבים הגדולים בליגה יגיע חלוד ולאחר חודשים ללא כדורסל. עד השבתת הליגה באמצע מרץ, רשם אנטטוקומפו בממוצע 29.6 נקודות ו-13.7 ריבאונדים ב-30.9 דקות. המאזן של הבאקס הוא הטוב ביותר ועומד על 12:53.

אנטטוקומפו גם נשאל על כך שמאמנו מייק בודנהולצר טען שהוא ראוי ל-MVP ואמר: "אם להיות כן, אני כלל לא חושב על זה. ראיתי את מה שהוא אמר וכאן זה הסתיים. אני לא מתרכז בזה, אלא המטרה שלי היא לעזור לקבוצה לנצח משחקים ולשמור על עצמי. כך נהגתי גם בשנה שעברה וה-MVP הגיע מעצמו. אני רוצה להשתפר, לעזור לקבוצה לנצח ולעשות הכל כדי שנזכה בתואר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי