דונצ'יץ' ודאלאס גברו על הלייקרס, אנטטוקומפו הצטיין נגד הספרס

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Hector Vivas/Getty Images

הסלובני תרם 14 נקודות ו-6 אסיסטים ב-104:108 של המאבריקס על לברון וחבריו, ה-MVP המכהן הוביל את הבאקס עם 22 בניצחון 92:113 על סן אנטוניו. ניצחונות גם לאינדיאנה ולפיניקס

(גודל טקסט)

קבוצות ה-NBA נכנסות לקצב לקראת חידוש הפעילות בליגה באופן רשמי והלילה (בין חמישי לשישי נערכו ארבעה משחקי אימון, כולל הופעות של ה-MVP המכהן יאניס אנטטוקומפו ושל לברון ג'יימס, שקיבלו טעימה ראשונה מהאווירה במגרש במתחם דיסניוורלד. ויקטור אולדיפו השתתף במשחק של אינדיאנה, אך עדיין לא ברור אם יחזור בו מההחלטה לוותר על המשך העונה.

מילווקי באקס – סן אנטוניו ספרס 92:113

החבורה של גרג פופוביץ' נלחמה למרות שחסרה את למרקוס אלדרידג' (שלא ישוב העונה) וטריי ליילס, אך הקבוצה עם הטוב ביותר בליגה הייתה עוצמתית מדי עבורה, בעיקר הצמד המוביל שלה – אנטטוקומפו את מידלטון. הפריק היווני השכיח את חסרונם של אריק בלדסו ופט קונאטון אשר נמצאו חיוביים לקורונה, והוביל את קלעי הבאקס עם 22 נקודות, כשמידלטון תרם 16 וברוק לופז סייע עם 17 משלו. בצד השני, 14 של לוני ווקר ו-13 של דז'ונטה מארי לא הספיקו.

אינדיאנה פייסרס – פורטלנד טרייל בלייזרס 88:91

החמישייה הפותחת של הבלייזרס עברה רענון עם חזרתם של שחקני הפנים יוסוף נורקיץ' וזאק קולינס, שעזרו לקבוצה להוביל בתשע נקודות הפרש בסיום הרבע הראשון, אך ההמשך היה של הפייסרס שהסתדרו ללא דומנטאס סאבוניס הפצוע בכף רגלו. כאמור, אולדיפו החליט לשחק לאחר שהודיע כי ישוב רק בעונה הבאה ותרם 8 נקודות יחד עם 6 ריבאונדים למנצחת, אותה הוביל ג'סטין הוליידי שקלע 16. נורקיץ' נראה מצוין עם 14 ו-8, אבל דמיאן לילארד שמר כוחות לדבר האמיתי וסיים עם 4 נקודות בלבד בצד המפסיד.

לוס אנג'לס לייקרס – דאלאס מאבריקס 108:104

הקבוצה מעיר המלאכים עלתה ללא הרכז אלכס קארוסו, שסבל מכאבים קלים בגבו, מה שפינה את הבמה לקווין קוק שרמז למאמן פרנק ווגל כי גם הוא מוכן לחפות על חסרונו של ראג'ון רונדו הפצוע, עם 13 נקודות. צמד הסופר-סטארים, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, קלעו 12 כל אחד אך לא הצליחו למנוע הפסד. בצד הטקסני, סת' קרי היה חד כתער מעבר לקשת וצלף שש שלשות ללא החטאה, בדרך ל-23 נקודות ב-15 דקות בלבד. ומה עם לוקה דונצ'יץ' אתם שואלים? הסלובני עשה את שלו עם 14, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כאשר נקודת אור נוספת מבחינת דאלאס הגיעה בדמותו של בובאן מריאנוביץ', שתרם 17 ו-13 כדורים חוזרים.

יוטה ג'אז – פיניקס סאנס 101:88

ללא קלי אוברה ג'וניור הפצוע בברכו וריקי רוביו המחלים מווירוס הקורונה, ה"שמשות" סיפקו תצוגה מעודדת מבחינתם לקראת המאבק המאוד קשה שמצפה להם על מנת להשתחל לפלייאוף. מיילס ברידג'ס הוביל את פיניקס עם 14 נקודות ודווין בוקר סייע לו עם 13, כאשר דיאנדרה אייטון תרם 12 ו-8 ריבאונדים. בצד המפסיד, הג'אז נטולי בויאן בוגדנוביץ' (יחזור רק בעונה הבאה) קיבלו 17 ו-4 אסיסטים מצד דונובן מיטשל, ג'ורדן קלארקסון רשם 14 מהספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי