לא לברון ולא דייויס: שחקן הלייקרס שגנב את ההצגה נגד דאלאס

gettyimages-1227755373-594×594 | David Sherman/NBAE via Getty Images

בהופעתו הראשונה במדי הקבוצה ואחרי שערך שלוש הופעות בלבד העונה, דיון ווייטרס הראה סימנים מעודדים לקראת חזרת ה-NBA לפעילות

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורסל חיכו לראות את לברון ג'יימס ולוקה דונצ'יץ' שחזרו לפרקט אחרי המון זמן במשחק ההכנה שנערך הלילה (בין חמישי לשישי) בין הלייקרס לדאלאס, כשגם אנתוני דייויס היה בין הכוכבים הגדולים שהופיעו למשחק. אך באופן מפתיע, מי שגנב את ההצגה היה בכלל דיון ווייטרס.

הגארד שהוחתם ימים ספורים לפני שמגיפת הקורונה עצרה את הפעילות ב-NBA ושיחק רק שלושה משחקים העונה במדי קבוצתו הקודמת, מיאמי היט, בכל השעיות חוזרות ונשנות ויכולת ירודה, נראה חד ותפר שלשה על הבאזר של הרבע הראשון שניות ספורות אחרי שעלה לראשונה מהספסל. בהמשך סיפק מהלך אחד על אחד יפה בו הטעה את השומר שלו מספר פעמיים וסיים בקליעת פייד-אוויי.

הלייקרס בהחלט יזדקקו לתרומה ניכרת מצד ווייטרס, בשל חסרונם של ראג'ון רונדו הפצוע באגודל ואייברי בראדלי שבחר לא להגיע לבועה. לברון ג'יימס, שמתקרב לגיל 36 ונחוש לזכות בטבעת אליפות רביעית בקריירה, לא יקבל בשום פנים ואופן את הגרסה הבעייתית של ווייטרס, שהושעה שלוש פעמים בעונה הנוכחית על ידי מיאמי.

ואם כבר לברון, כמובן שגם "המלך" סיפק כמה רגעי קסם בעצמו, כולל דאנק אופייני במתפרצת, אך בסך הכל הוא הסתפק ב-12 נקודות, חמישה אסיסטים ושלושה ריבאונדים בהפסד קבוצתו 108:104.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי