אנטטוקומפו הצטיין עם 30 נק', אך מילווקי הובסה ע"י ניו אורלינס

יאניס אנטטוקומפו | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

משחקי ההכנה ב-NBA: גריק פריק מוכן לחזרתה של עונת 2019/20, אך יתר חבריו עדיין לא בעניינים. הפליקנס ורדיק (20 נק') ניצלו זאת בדרך ל-103:124. יוטה גברה על ברוקלין, דנבר הפסידה לאורלנדו

(גודל טקסט)

משחקי ההכנה ב-NBA נמשכים: לקראת חידושה של הליגה במתחם 'הבועה' נערכו הלילה (בין שני לשלישי) חמישה משחקים נוספים, המוקדמים יותר נפתחו עוד בשני בערב, אחריהם הגיעו הניצחונות של יוטה ואורלנדו על ברוקלין ודנבר בהתאמה. יאניס אנטטוקומפו בלט עם 30 נקודות, אך קבוצתו מילווקי הובסה על ידי ניו אורלינס.

ברוקלין – יוטה 112:107

הג'אז השיגו ניצחון שני ברציפות בהכנה, הפעם מול הנטס נטולת הכוכבים. יוטה לא התקשתה מול יריבתה ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, עליו שמרה על ההובלה עד הסיום. רודי גובר הוביל את קלעי המנצחת עם 20 (7 ריבואנדים), מייק קונלי (15) ודונובן מיטשל (14) הוסיפו. אצל המפסידה בלטו קאריס לוורט שסיים עם 23 נקודות וג'רט אלן (19 נקודות, 10 ריבונאדים).

דנבר – אורלנדו 114:110

בניגוד לשני משחקי ההכנה האחרונים הנאגטס ויתרה על ניסוי 'חמישיית הגבוהים שלה', אבל הציגה יכולת די מדאיגה לקראת חידוש העונה עם הפסד שני ברציפות בהכנה. אורלנדו, מנגד "המארחת" של משחקי ההשלמה, רשמה ניצחון ראשון בהכנה אחרי הפסדים ללייקרס ולקליפרס. גארי קלארק בלט במג'יק עם 17 נקודות, טרנס רוס וג'יימס אניס הוסיפו 15 כ"א. מנגד, 23 נקודות של ג'מאל מארי ו-19 של מייקל פורטר ג'וניור לא הספיקו.

מילווקי – ניו אורלינס 124:103

ה-MVP של העונה שעברה ואולי גם של הנוכחי הנוכחית, יאניס אנטטוקומפו, הראה שהוא מוכן כבר לדבר האמיתי עם שורה סטטיסטית שמזכירה את העונה הסדירה – 30 נקודות, 8 ריבואנדים ו-3 אסיסטים ב-23 נקודות היו ליווני, אבל קבוצתו לא הצליחה להסתדר בלעדיו וכאשר ירד לספסל, הבאקס איבדו יתרון דו ספרתי בדרך לתבוסה.

פרט לגריק פריק, כריס מידלטון בלט עם 16 נקודות, וארסאן אילייסובה שהוסיף עוד 12. המנצחת הציגה משחק מאוזן ולא פחות משישה שחקנים סיימו את המשחק בדאבל פיגרס, את הרשימה הוביל ג'יי ג'יי רדיק שקלע 20 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי