הוא חוזר: אנתוני דייויס החלים וצפוי לפתוח נגד הקליפרס

אנתוני דייויס , לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

ליגת הכדורסל הטובה בעולם חוזרת, הדרבי של LA ייערך בבועה באורלנדו. האול סטאר יעבור הערכה לפני המשחק אך מתכנן להשתתף במשחק חידוש העונה: "ההרגשה בהחלט שונה"

(גודל טקסט)

השואו טיים מתחיל, עונת ה-NBA תחזור באופן רשמי הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי שנעצרה ב-12 במרץ, בעקבות ההידבקות של רודי גובר בנגיף הקורונה. הלילה יערכו שני משחקים, המרתק מביניהם יהיה הדרבי של לוס אנג'לס, הלייקרס נגד הקליפרס.

מי שעורר הרבה סימני שאלה בימים האחרונים הוא הפורוורד של הלוס אנג'לס לייקרס, אנתוני דייויס, שנפגע בעינו ע"י מייקל קרטר וויליאמס במשחק ביום שבת נגד אורלנדו, הודיע כי הוא מתכנן לשחק במשחק החזרה. "התוכנית היא לשחק". אמר דייויס לאחר שערך אימון מלא אמש. "אני אעבור הערכה מחודשת לפני המשחק ע"י הרופאים של הקבוצה ואז נקבל החלטות. אני מתכנן לשחק".

על מצב העין שלו אמר: "אני מרגיש בכיוון הנכון". דייויס לא שיחק ביום שני במשחק ההכנה האחרון, ולא השתתף באימון ביום שלישי עקב בעיות בעין הפגועה, אך לטענתו מצבה השתפר פלאים ביומיים האחרונים. בעקבות הפציעה, דייויס הגיע לאימון המסכם עם מסכת הגנה לעיניים, ועל כך סיפר: "ההרגשה בהחלט הייתה שונה באימון, שונה לחלוטין".

מאמנו של דייויס, פרנק ווגל, התייחס לנושא בציניות רבה: "הוא נראה יותר טוב מכל שחקן כדורסל אחר שלבש מסכה לעיניים" אמר ווגל בחיוך. "זה עניין של סטייל, יש לנו כוכב שנראה מצוין במשקפת או משקפיים או איך שתרצו לקרוא לזה. אבל זה היה נפלא לקבל אותו חזרה לפרקט. כמובן שנחכה להחלטה הסופית של הרופאים בעניינו לפני המשחק, נראה איך הוא מרגיש עם העין ונקבל החלטות".

אחת הסוגיות היותר מדוברות בבועה באורלנדו, היא התגובה של שחקני ה-NBA למחאות החברתיות שהתעוררו בחודשים האחרונים תחת ה-'Black Lives Matter', וכיצד השחקנים ימחו בעצמם בבמה הגדולה מכולם. "דיברנו על זה היום". סיפר דייויס. "יש לנו כמה רעיונות וכמה דברים שאנחנו רוצים לעשות, עדיין לא החלטנו מה, אבל אנחנו בהחלט נעשה משהו לפני הקליפרס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי