יוסטון השוותה את שיא הזריקות ל-3, הארדן: "לא צריך להוכיח דבר"

ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן
ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן | Mike Ehrmann/Getty Images

הרוקטס רשמו 61 ניסיונות מחוץ לקשת בניצחון על 116:120 על מילווקי באקס, הכוכב סירב לענות לשאלה על אנטטוקומפו. וגם: דאלאס נכנעה, אולם הבטיחה את מקומה בפלייאוף אחרי שלוש שנות היעדרות

(גודל טקסט)

הצהרת כוונות גדולה מצד יוסטון רוקטס הלילה (בין ראשון לשני) בבועה באורלנדו. ג'יימס הארדן וחבריו עלו למאזן 0:2 בדיסניוורלד עם 116:120 על מוליכת המזרח והקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, מילווקי באקס ויאניס אנטטוקומפו.

יוסטון נמנעה מהפסד ראשון באורלנדו בזכות ריצה נפלאה ברבע האחרון, שכללה סדרת שלשות שהובילה לכך שהקבוצה מטקסס השוותה את שיא הניסיונות מחוץ לקשת במשחק אחד – 63 זריקות היו לה במשחק והיא קלעה ב-34.4 אחוז (21 קליעות), מה שהספיק לה כדי להכריע את ההתמודדות הצמודה. להארדן, שקלע 24 נקודות במשחק, היו שלוש שלשות מ-12 ניסיונות.

הארדן נשאל לאחר המשחק כיצד עוצרים את אנטטוקומפו, שקלע 36 נקודות ב-33 דקות על הפרקט (14 מ-25 מהשדה, 18 ריבאונדים ו-8 אסיסטים), אך בחר שלא להשיב ורק אמר: "שאלה הבאה".

"הכוכב המזוקן" גם נשמע תקיף כשנשאל על משחק ההגנה של יוסטון בשבוע האחרון, אחרי שספגו 149 נקודות בניצחון על דאלאס בסוף השבוע והלילה 116: "אני לא צריך להוכיח שום דבר, אני פשוט שמח שניצחנו. בשלב זה, לא אכפת לי מאנרגיה שלילית ואני לא מתייחס אליה".

ראסל ווסטברוק, שקלע רק שלשה אחת מתוך 31 הנקודות שלו, סיפר לאחר המשחק: "נלחמנו בהם. הרגשנו מצוקה ואז גם הופענו. אני כל כך גאה בבחורים, יש כאן חדר הלבשה נפלא שעשה עבודה מדהימה במשך 48 דקות".

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Mike Ehrmann/Getty Images

אנטטוקומפו, כוכב הבאקס שהפסידו לראשונה בבועה אחרי ניצחון על בוסטון סלטיקס שלשום, סיכם בקצרה: "הובלנו בשש נקודות יתרון כשנותרו שתי דקות לסיום, בדרך כלל אנחנו גומרים משחקים כאלה, אבל היום לא עשינו את זה. זה משהו שנצטרך ללמוד ממנו".

יאניס אנטטוקומפו
|

במשחק שנעל את הלילה, הפסידה דאלאס מאבריקס 117:115 לפיניקס סאנס, אולם היא נכנעה שעה קלה לאחר שכבר הבטיחה את חזרתה לפלייאוף אחרי היעדרות בת שלוש שנים, בעקבות ההפסד של ממפיס גריזליס לסן אנטוניו ספרס.

קריסטפס פורזינגיס, חרף הבטחת המקום בין שמונה הראשונות במערב, לא היה מרוצה לאחר שהקבוצה נקלעה למאזן 2:0 בבועה באורלנדו: "המטרה שלנו הייתה להיות בפלייאוף ועמדנו בה, אבל אני וכל חבריי רוצים לנצח בכל משחק. אנחנו נראה מה יהיה בפלייאוף. העונה הזו היא מרתון וכל יום לגופו – כי כל אימון שעובר וכל משחק שמסתיים אנחנו משתפרים כקבוצה וכיחידים".

לוקה דונצ'יץ', שקלע 40 נקודות והוסיף 11 אסיסטים בהפסד הלילה, הוסיף: "זאת הייתה מטרה להגיע לפלייאוף וזה בכלל לא משנה מול מי משחקים – כשאתה משחק, אתה רוצה לנצח ולא משנה מי עומד מולך. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו".

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Ashley Landis-Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי