בוקר ניצח את הקליפרס על הבאזר, פורטלנד גברה על יוסטון

שחקני פיניקס סאנס | Bill Baptist/NBAE via Getty Images

הקלע הכריע במאני טיים והעניק לפיניקס 115:117 בשנייה האחרונה, הבלייזרס חזרו למקום התשיעי במערב. שיא נוסף לדונצ'יץ' ב-110:114 של דאלאס על סקרמנטו בהארכה, מיאמי הכניעה את בוסטון ללא באטלר

(גודל טקסט)

תמונת הפלייאוף ב-NBA הולכת ומתעצבת ולאחר שלוס אנג'לס לייקרס הבטיחה את ראשות המערב, שישה משחקים נוספים התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) ובין השאר קיבלנו סל ניצחון ענק של דווין בוקר וטריפל דאבל שני רצוף של לוקה דונצ'יץ' הנפלא. אורלנדו נפלה בחזרה למקום השמיני במזרח לאחר הפסד לאינדיאנה, מיאמי התאוששה מהפסד דרמטי לטורונטו עם ניצחון על בוסטון ופורטלנד עלתה למקום התשיעי במערב אחרי שהכניעה את יוסטון.

סקרמנטו קינגס – דאלאס מאבריקס 114:110

ה"מלכים" התרחקו מהשמינייה הראשונה במערב בתום משחק צמוד שבו אפשרו ליריבה לקלוע את שש הנקודות האחרונות בזמן החוקי ולכפות הארכה, במהלכה דונצ'יץ' העלה את דאלאס ליתרון אותו היא לא שמטה עד הסיום, בדרך לניצחון הבכורה שלה בבועה. הסלובני סיים עם 34 נקודות, 20 כדורים חוזרים ו-10 אסיסטים והפך לצעיר ביותר אי פעם שרושם טריפל דאבל של 30-20-10, כשהוא גם המאבריק הראשון לעשות זאת. קריסטפס פורזינגיס סייע לו עם 22 ו-7 ריבאונדים. מהעבר השני, 28 של דיארון פוקס ו-21 של באדי הילד לא מנעו הפסד.

לוס אנג'לס קליפרס – פיניקס סאנס 117:115

הקבוצה מאריזונה הבהירה פעם נוספת שהגיעה לדיסניוורלד כדי להילחם על המקום בפלייאוף עד הרגע האחרון וחיברה ניצחון שלישי רצוף בבועה. קוואי לאונרד וחבריו, שקיבלו בחזרה לסגל את לו וויליאמס, נעצרו על שמונה שלשות בלבד לאחר שבמשחק הקודם קבעו שיא מועדון עם 25. דווין בוקר העניק לסאנס את הניצחון ממש בשנייה האחרונה ורשם את הבאזר-ביטר השלישי בקריירה שלו, כשרק לברון ג'יימס השיג כמות זהה מאז שבוקר נכנס לליגה ב-2015. הצלף סיים עם 35 נקודות ו-8 אסיסטים, דיאנדרה אייטון הוסיף 19 וריקי רוביו 18. לאונרד קלע 27 בצד השני, פול ג'ורג' תרם 23 משלו.

אינדיאנה פייסרס – אורלנדו מג'יק 109:120

הפייסרס הובילו לאורך כל המשחק והשלימו סוויפ עונתי על המג'יק, ששיחקו לראשונה ללא ג'ונתן אייזק אשר קרע את הרצועה הצולבת בברכו השמאלית. טי ג'יי וורן המשיך בכושר הקליעה הנפלא וסיים עם 32 נקודות הפעם, תוך כדי שהוא משווה את ממוצע השיא של המועדון ברצף של שלושה משחקים (39.7). מיילס טרנר רשם 21 עבור אינדיאנה, בעוד ניקולה ווצ'ביץ' סיפק דאבל-דאבל של 24 ו-10 ריבאונדים שלא עזרו לאורלנדו וארון גורדון הוסיף 20.

מיאמי היט – בוסטון סלטיקס 106:112

החבורה מפלורידה הסתדרה ללא ג'ימי באטלר שקיבל מנוחה בשל כאבי בקרסול. גם גוראן דראגיץ' צלע אל חדרי ההלבשה אחרי שנחת לא טוב על הקרסול שלו, אך עבר בדיקת רנטגן ששללה נזק חמור. הרכז הסלובני תרם 20 נקודות מהספסל ואת קלעי המנצחת הוביל דאנקן רובינסון עם 21. 23 של טייטום לא הספיקו לבוסטון, שקיבלה 15 הן מגורדון הייוורד והן מקמבה ווקר.

פורטלנד טרייל בלייזרס – יוסטון רוקטס 102:110

משחק סופר צמוד הוכרע בריצת 0:7 של הבלייזרס בשתי הדקות האחרונות, אותה הובילו דמיאן לילארד וכרמלו אנתוני, בדרך לצמצום הפער מהמקום השמיני למשחק בלבד. הטקסנים רשמו הפסד ראשון בבועה, לא מעט בגלל הופעה חלשה של ראסל ווסטברוק שנעצר על 15 נקודות בלבד, לצד תשעה אסיסטים. ג'יימס הארדן הוביל את קלעי יוסטון עם 23 וכמות אסיסטים זהה לזו של חברו. בשורות המנצחים, חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות ובראשם עמד לילארד שסיים עם 21. סי ג'יי מקולום קלע 20 ויוסוף נורקיץ' העמיד דאבל-דאבל אדיר של 18 ו-19 כדורים חוזרים.

ברוקלין נטס – מילווקי באקס 116:119

מוליכת המזרח רשמה הפסד שני ברציפות בבועה ומפתיע מאוד. כבר במהלך המחצית הראשונה ניתן היה להבין שאנחנו בדרך לשיא היסטורי, לאחר ששתי הקבוצות זרקו מספר רב של שלשות, ואף קלעו 24 רק בשני הרבעים הראשונים. אחרי תצוגת התקפה טובה שנתנה לה את היתרון בהפסקה, ברוקלין המשיכה לרוץ בפתיחת הרבע השלישי וכבר ברחה לפער דו ספרתי, 65:76. שני שחקני הספסל של מילווקי, טימותי לואוו-קברו ודי ג'יי ווילסון התייצבו למען הקבוצה שלהם והחזירו אותה למשחק, שהפך לצמוד מאוד עד הבאזר האחרון. יאניס אנטטקומפו היה טוב מאוד בפתיחת המשחק, אך בהמשך ירד לספסל על מנת לחלק את העומס ולמעשה שיחק מספר מועט של דקות, אשר התבטאו רק ב-16 נקודות שקלע היווני. כשתי דקות לסיום, במצב של פיגור של חמש נקודות, קייל קורבר הוותיק איזן לבדו והגביר את הדרמה במשחק, אבל את המילה האחרונה במשחק אמר גארט טמפל של הנטס, והעניק לשחורים-לבנים ניצחון חשוב לפני מאבקי הפלייאוף.

| Ashley Landis-Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי