ניו אורלינס התרחקה מהפלייאוף, מילווקי הבטיחה את ראשות המזרח

קנט בייזמור, דיארון פוקס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

הפליקנס הפסידו 140:125 לקינגס, שניצחו לראשונה בבועה. הבאקס חזרו ממינוס 20 וגברו 116:130 על מיאמי. פיניקס רשמה ניצחון רביעי רצוף, הפעם על אינדיאנה

(גודל טקסט)

פלייאוף ה-NBA מתקרב אלינו בצעדי ענק והלילה (בין חמישי לשישי) מילווקי הבטיחה את המקום הראשון במזרח, עם ניצחון ראשון שלה על מיאמי העונה. פיניקס רשמה ניצחון רביעי רצוף כשגברה על אינדיאנה וניו אורלינס התרחקה מהשמינייה המובילה במערב, עם הפסד לסקרמנטו.

סקרמנטו קינגס – ניו אורלינס פליקנס 125:140

הקינגס, שהשיגו ניצחון ראשון בבועה, בערו כבר מהרבע הראשון, בו קלעו לא פחות מ-49 (!) נקודות ופתחו פער דו ספרתי. ריצה של הפליקנס ברבע השני צימקה את ההפרש לשלוש בלבד, לפני שהשחקנים של לוק וולטון התרחקו מעט וירדו להפסקה ביתרון 70:77. דקות טובות של ניו אורלינס שוב קירבו אותה למינוס שלוש, אלא שההמשך היה כולו של סקרמנטו, שברחה פעם נוספת ולא הסתכלה לאחור בדרך לניצחון. בוגדן בוגדנוביץ' להט עם 6 שלשות מ-9 ניסיונות בדרך לשיא קריירה של 35 נקודות, דיארון פוקס סיפק דאבל-דאבל מרשים של 30 ו-10 אסיסטים והאריסון בארנס תמך בצמד עם 22 נקודות משלו. בצד המפסיד, וויליאמסון וברנדון אינגרם תרמו 24 כל אחד וג'יי ג'יי רדיק הוסיף 18, אבל זה לא הספיק כדי לנצח.

מילווקי באקס – מיאמי היט 116:130

יאניס אנטטוקומפו וחבריו נכנעו לחבורה מפלורידה בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות ולכן הניצחון הערב, מעבר לעובדה שהוא מבטיח כי יסיימו את העונה הסדירה בפסגת המזרח, ייתן להם הרבה ביטחון לקראת עימות אפשרי עם מיאמי בחצי הגמר האזורי. המחצית הראשונה הייתה כולה של ההיט שקלעו בה מעל 70 נקודות ובכך השוו שיא מועדון לעונה אחת, אלא שהבאקס חזרו מפיגור שהגיע בשיאו ל-23 נקודות ואף הצליחו לעלות לפלוס 19 ברבע האחרון. יאניס אנטטוקומפו סיפק 33 נקודות והוריד 12 ריבאונדים, כריס מידלטון קלע כמות זהה וחילק 8 אסיסטים בשורות המנצחת. אצל מיאמי, דאנקן רובינסון דייק בחמישה מתשעת הניסיונות שלו מחוץ לקשת וסיים עם 21 נקודות, טיילר הירו הוסיף 20 וארבעה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות, אך כל זה לא עזר למנוע הפסד כואב.

פיניקס סאנס – אינדיאנה פייסרס 99:114

מעטים נתנו סיכוי לסאנס כשהעונה התחדשה, אך דווין בוקר וחבריו עדיין לא הפסידו מאז החזרה לפעילות נמצאים חזק במאבק על המקום בפלייאוף. אינדיאנה, שמדורגת במקום החמישי במזרח, הפסידה לראשונה בבועה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. פיניקס סגרה את הרבע השלישי עם 14 נקודות ללא מענה שהפכו פיגור מינימלי וקלעה את שבע הראשונות ברבע האחרון, בדרך להשלמת ריצה אדירה של 0:21 שסגרה עניין. שלושה שחקנים של "השמשות" רשמו דאבל-דאבל: דיאנדרה אייטון קלע 23 והוריד 10 ריבאונדים, דווין בוקר רשם כמות נקודות זהה ומסר 10 אסיסטים וקמרון ג'ונסון הוסיף 14 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. בצד של הפייסרס, מלקולם ברוגדון תרם 25, טי.ג'יי וורן הסתפק ב-16 ו-11 ריבאונדים אחרי שהפציץ ממוצע של 39.7 בשלושת המשחקים הקודמים ומיילס טרנר סיים עם 17.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי