קוזמה: "הכדור כמעט תמיד הולך ללברון, אבל הפעם זה היה התור שלי"

קייל קוזמה
קייל קוזמה | Ashley Landis-Pool/Getty Images

פורוורד לוס אנג'לס לייקרס סיפר על שלשת הניצחון כשנותרו 0.7 מאיות למפגש נגד דנבר: "המאמן בוטח בי, זו זריקה שאני לוקח באימונים וגם אם ישו היתה מנסה לעצור אותי, הייתי זורק"

(גודל טקסט)

כבר היה נראה שלוס אנג'לס לייקרס בדרך להפסד רביעי ברציפות ב"בועה" באורלנדו. אמנם הקבוצה מעיר המלאכים כבר הבטיחה את המקום הראשון במערב לקראת הפלייאוף שיתחיל בשבוע הבא, אבל הלילה (בין שני לשלישי) נגד דנבר, לברון ג'יימס החטיא זריקה מכרעת ולנאגטס הייתה הזדמנות פז שלא נוצלה להכריע את המפגש, אלא ש-0.7 מאיות לסיום, עלה קייל קוזמה לשלשה וקבע 121:124 בסיום.

קוזמה סיים את המשחק עם 25 נקודות, אבל גם היה מי ששלח לקו העונשין את פי.ג'יי דוזייר כשנותרו על השעון 4.4 שניות לסיום ולייקרס הובילה בנקודה בלבד. לאחר המשחק סיפר הפורוורד: "המאמן בוטח בי וזה השתלם. אני כל הזמן מראה שהברים שלי והמאמנים בוטחים בי. זה תרגיל שאנחנו עושים באימונים ואני לוקח זריקות כאלה. נכון שבתשעה מתוך עשרה מהלכים הכדור בסוף הולך ללברון ג'יימס, אבל גם תורי מגיע. זה הכל נוגע לאמון וגם אם ישו היה מנסה לעצור אותי הייתי זורק".

כאמור הבטיחו קוזמה והלייקרס את המקום הראשון בערב, אבל הם בוודאי לא רצו לרשום הלילה הפסד רביעי ברציפות בוורלדסידני. קוזמה לא מתרגש מהמאזן 4:3 באורלנדו וטוען: "מה שהכי חשוב הוא שנבנה קבוצה שרגילה לנצח ולזכות באליפויות, במיוחד אחרי שכבר הבטחנו את המקום הראשון. אין לנו מקום לטעויות וכמו כל הקבוצות, גם אנחנו מנסים להכניס את החבר'ה החדשים לעניינים ולבנות חברות בין כולנו".

קייל קוזמה
קייל קוזמה | Ashley Landis-Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי