לייקרס עצרה את רצף ההפסדים עם הבאזר, טורונטו גברה על מילווקי

לברון ג'יימס, קייל קוזמה | Ashley Landis-Pool/Getty Images

לברון ג'יימס החטיא זריקה מכרעת והעניק לדנבר נאגטס הזדמנות להשלים מהפך, אך קייל קוזמה קבע 121:24 כשנותרו 0.7 מאיות. האלופה ניצחה 106:114 את הבאקס נטולי אנטטוקומפו, מיאמי הביסה את אינדיאנה

(גודל טקסט)

אחרי שכבר אתמול (שני) בשעות הערב הצליחה פיניקס סאנס להגיע למאזן המרשים 0:6 ב"ליגת הבועה" באורלנדו, המשחקים נמשכו לתוך הלילה וזכינו לשני מפגשים מרתקים: בראשון, האלופה טורונטו רפטורס גברה 106:114 על מילווקי באקס במשחק נטול כל הכוכבים, לאחר מכן גם לוס אנג'לס לייקרס כמעט הפסידה לדנבר במשחק בו לברון ג'יימס החטיא זריקה מכרעת, אבל קייל קוזמה תיקן עם שלשה על הבאזר. בין לבין, מיאמי היט לא התקשתה ב-92:114 על אינדיאנה פייסרס.

לוס אנג'לס לייקרס – דנבר נאגטס 121:124

אחרי שלושה הפסדים ברציפות, שניים מהם עם לברון ג'יימס על הפרקט, זה כמעט קרה גם הלילה – וג'יימס אפילו היה מי שהחטיא זריקה מכרעת שאפשרה לנאגטס לרשום ניצחון דרמטי. כשנותרו 10.5 שניות לסיום והקבוצה מעיר המלאכים ביתרון של נקודה אחת, עלה "המלך" לזריקת ג'אמפ שוט והחטיא, 4.4 שניות לסיום ביצע קייל קוזמה עבירה ולקו העונשין נשלח פי.ג'יי דוזייר שדייק רק פעם אחת מהקו וקבע שוויון. קוזמה בעצמו לקח את הריבאונד, פרנק ווגל הזעיק פסק זמן כשהשעון מציג שלמשחק נותרו 4.5 שניות לסיום והקבוצות ב-121:121.

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Ashley Landis-Pool/Getty Images

ובעוד לברון ג'יימס החטיא את אותה זריקה שיכולה הייתה להכריע את ההתמודדות וקוזמה ביצע עבירה שכמעט עלתה ביוקר, האחרון הוא גם מי שהעניק ללייקרס את הניצחון ומנע ממנה הפסד רביעי ברציפות בזכות שלשה גדולה שהותירה לנאגטס רק 0.7 מאיות והניסיון להשוות לאחר פסק זמן לא צלח.

ג'יימס סיים הוביל את לוס אנג'לס לייקרס עם 29 נקודות, 12 אסיסטים ורק ריבאונד אחד ב-38 דקות על הפרקט, אנתוני דייויס הוסיף 27 נקודות וקייל קוזמה, בנוסף לשלשת הניצחון, סיים עם 25 נקודות (3 מ-5 מחוץ לקשת, 11 מ-16 מהשדה). את קלעי דנבר הוביל פי.ג'יי דוזייר עם 18 נקודות מהספסל.

מילווקי באקס – טורונטו רפטורס 114:106

זה היה מפגש בין שתי מוליכות המזרח שהבטיחו את מקומן עוד לפני ההתמודדות, מילווקי מזה זמן רב בפסגה ואילו הרפטורס הבטיחו את המקום השני בסוף השבוע, וכך יצא שמרבית הכוכבים זכו למנוחה לפני שהעונה מסתיימת ומתחיל שלב הפלייאוף.

בין השחקנים שנותרו מחוץ לפרקט היה יאניס אנטטוקומפו, אחד משלושת המועמדים לתואר ה-MVP של העונה הסדירה, ובלעדיו לבאקס לא היה קל. הוא עשוי להיעדר גם בשני משחקי סיום העונה הסדירה, נגד וושינגטון וממפיס בעקבות ניתוח שעבר בפה.

עם זאת, גם האלופה חסרה מספר שחקנים משמעותיים מאוד: קייל לאורי, סרג' איבקה ופרד ואנווליט. מי שכן עמד לרשותה היה כריס בוצ'ר שסיים עם שיא קריירה של 25 נקודות וגם הוריד 11 כדורים חוזרים והוביל את הרפטורס לניצחון משכנע, במשחק בו כבר בהפסקה הם היו ביתרון דו ספרתי (53:67). פסקל סיאקם דווקא כן שיחק, אבל הציג משחק פושר וב-28 דקות קלע 14 נקודות (5 מ-16 מהשדה) ואילו הרוקי מאט תומאס קלע 22 נקודות, משחק השיא שלו העונה. מנגד, קייל קורבר קלע 19 נקודות עבור מילווקי וכריס מידלטון תרם 17 נקודות, אך זה הסתיים בהפסד רביעי של מילווקי בשישה משחקים.

כריס בוצ'ר
כריס בוצ'ר | Mike Ehrmann/Getty Images

מיאמי היט – אינדיאנה פייסרס 92:114

ג'ימי באטלר חזר לחמישייה והכל עבר חלק עבור מיאמי היט, שברבע השלישי פתחה יתרון דו ספרתי ומאותו רגע ואילך לא הסתכלה לאחור בדרך לניצחון קליל. הפורוורד שב מפציעה ברגלו וקלע 19 נקודות, מסר 5 אסיסטים וגם קטף 11 כדורים חוזרים, דריק ג'ונס סייע לו עם 18 נקודות מהספסל וגם טיילר הירו קלע 17.

לעומת זאת, הקלעים הבולטים של אינדיאנה היו טי.ג'יי ווארן, שסיים עם 12 נקודות בלבד (5 מ-14 מהשדה, 2 מ-6 מחוץ לקשת) ומלקולם ברוגדון (4 מ-12 מהשדה, 4 מ-5 מקו העונשין). בסוף השבוע שתי הקבוצות יעלו לפרקט לפגוש אחת את השנייה והן עשויות להיפגש ראש-בראש כבר בתחילת השבוע הבא בפלייאוף, משמע שעשויים להיות ביניהן תשעה משחקים מתוך עשרת האחרונים של כל אחת.

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Kim Klement – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי