אנטטוקומפו התנצל על הנגיחה: "כבר רואה איך מרביצים לי בפלייאוף"

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Ashley Landis - Pool/Getty Images

כוכב מילווקי באקס הסביר את הסיבה לתקרית עם וגנר: "כולנו אנושים שעושים טעויות, אם הייתי יכול להחזיר את הזמן אחורה למהלך הזה, לא הייתי מתנהג כך"

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

יאניס אנטטוקומפו כמעט הגיע לדאבל-דאבל וזה די מרשים אם מתחשבים בעבודה שהוא היה על הפרקט בסך הכל עשר דקות הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק של מילווקי באקס נגד וושינגטון וויזארדס, עד אשר נגח במוריץ ואגנר כשהשעון הראה 8:50 דקות לסיום רבע השני.

אנטטוקומפו הספיק לקלוע בזמן כה קצר 12 נקודות וקטף תשעה כדורים חוזרים ולמרות שבקושי בילה על הפרקט הצליח לתרום לניצחון של מוליכת המזרח 113:126 על הקבוצה מעיר הבירה, אבל בעקבות ההרחקה הוא ייעדר נגד ממפיס שנלחמת על מקומה בפלייאוף – זו ההרחקה השלישית שלו בקריירה במסגרת העונה הסדירה והרביעית כולל משחקי הפליאוף. הפעם האחרונה שהוא הורחק הייתה באפריל 2018.

בסיום ניסה היווני להתנצל על המעשה: "זו הייתה התנהגות נוראית שלי. אם הייתי יכול להחזיר את הזמן אחורה למהלך הזה, לא הייתי עושה את זה. בסוף היום כולנו בני אדם שטועים. אני חושב שעשיתי עבודה נהדרת כל העונה, גם לאורך הקרירה תמיד התמקדתי במשחק ולא מעבר לכך. כולנו אנושים ויכולים לטעות ומה שחשוב זה ללמוד מזה, להמשיך לשחק כדורסל טוב ולהתקדם".

יאניס אנטטוקומפו, מוריץ וגנר
יאניס אנטטוקומפו, מוריץ וגנר | Ashley Landis – Pool/Getty Images

אנטטוקומפו גם הבהיר: "אין לי שום דבר אישי נגד ואגנר, זה לא קרה בגללו. זה היה כי בראש שלי אני כבר רואה את הפלייאוף, משחקים בהם כולם מרביצים לי ופשוט איבדתי את זה לשנייה". מאמנו של הכוכב, מייק בודנהולצר, טען כי היו מהלכים רבים במשחק שהובילו להתנהגותו של אנטטוקומפו ודרש מהליגה לצפות בהם ולהתחשב בכך לקבלת ההחלטה על קנס או השעיה נגד המועמד ל-MVP של העונה הסדירה.

"זה שום דבר. יאניס מתמודד עם דברים כאלה כבר תקופה ארוכה", ניסה בודנהולצר לגונן על אנטטוקומפו, "הוא MVP ואנשים מנסים אותו. הוא שחקן ואדם יוצא מן הכלל והיום הייתה מעידה. יכול להיות שזה אחד הדברים הכי טובים שקרו, כי הוא ילמד מכך וכולנו נזכור עד כמה חשוב להישאר רגועים".

מוריץ ואגנר
מוריץ ואגנר | Ashley Landis – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי