לפני שמתחילה ההצגה: פורטלנד ניצחה 122:126 את ממפיס ועלתה לפלייאוף

דמיאן לילארד | Kevin C. Cox/Getty Images

הבלייזרס עמדו במשימה בפלייאין, קיבלו את הכרטיס האחרון במערב ויפגשו את המוליכה, לוס אנג'לס לייקרס. לילארד שנבחר ל-MVP של הבועה כיכב עם 31 נק' ו-10 אס', 35 נק' של מוראנט לא הספיקו מנגד

(גודל טקסט)

העונה הסדירה ב-NBA הגיעה לסיומה ביום שישי ורגע לפני הפלייאוף, נערך הערב (שבת) משחק ה'פלייאין' שקבע את זהותה של העולה השמינית למערב. פורטלנד השמינית ודמיאן לילארד שנבחר לפני ההתמודדות לשחקן המצטיין של הבועה, עשתה את שלה עם השיגה 122:126 על ממפיס התשיעית ותפגוש את לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון בפלייאוף.

הפתיחה הייתה שייכת לפורטלנד שעלתה לפלוס 16 בסוף הרבע הראשון, בהובלתם של לילארד, כרמלו אנתוני וסי ג'יי מקולום. ממפיס לא הרימה ידיים והשלימה מהפך לאחר ריצה של 2:20 עם 33:36. כמו בכל המשחקים האחרונים מאז החזרה מהפגרה, ה-MVP של הבועה תפס פיקוד, אבל דווקא הרוקי המצטיין ג'ה מוראנט וממפיס היו אלו שהגיעו לרבע המכריע ביתרון 89:94.

הגרליזליס המשיכו את המומנטום ושתי נקודות של גורג'י ג'נג העלו את היתרון ל-8. סי ג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ' החזירו את ההובלה לפורטלנד עם 6 נקודות משותפות לילארד המשיך בשלו עם שלשה אדירה, ומקולום הוסיף עוד אחת מחוץ לקשת שסגרה את הסיפור.

לילארד כמובן היה זה שהוביל את קלעי הבלייזרס עם 31 ו-10, אך הפעם הצוות המסייע הגיע ובענק. סי ג'יי מקולום הוסיף 29, יוסוף נורקיץ' וכרמלו אנתוני תרמו 22 ו-21 בהתאמה. מנגד מוראנט כנראה יצטרך להסתפק בתואר הרוקי של העונה למרות שיא קריירה בו סיים עם 35 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. יונאס ולנצ'יונאס הוסיף 22, וצמד הקנדים ברנדון קלארק ודילון ברוקס צלפו 20 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי