הפתעת הפלייאוף? 110:112 לאורלנדו על מילווקי

יאניס אנטטוקומפו | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מג'יק הפתיעה את הטוענת לכתר, ווצ'ביץ' להט עם דאבל-דאבל של 35 נקודות ו-12 ריבאונדים. יאניס אמנם קלע 30 נק' משלו, אך חבריו לקבוצה הציגו פעם נוספת יכולת חלשה

(גודל טקסט)

יום המשחקים השלישי של פלייאוף ה-NBA יצא הערב (שלישי) לדרך ונפתח עם הפתעה ענקית – מילווקי הפסידה 122:110 לאורלנדו במשחק הראשון בסדרה. בהמשך מיאמי ניצחה את אינדיאנה. לאחר מכן, יוסטון תאבק באוקלהומה סיטי. הערב בארה"ב יגיע לשיאו כשלוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס תפגוש את פורטלנד ודמיאן לילארד.

מילווקי באקס (1) – אורלנדו מג'יק (8)

בהמשך למה שקורה מאז חזרת הליגה, גם הערב הקבוצה של יאניס אנטטוקומפו הציגה הופעה לא משכנעת. היווני אמנם סיים עם 30 נקודות ו-16 ריבאונדים, אך חבריו לקבוצה לא בדיוק היום שם בשביל לתמוך בו. למרות שזהו רק המשחק הראשון בין השתיים, זוהי בהחלט אזהרה גדולה מאוד עבור הבאקס, שפיגרו במשחק מרבית דקות המשחק, לעיתים גם בפער דו ספרתי.

לא הרבה נתנו לאורלנדו סיכוי בסדרה, אך אף אחד לא דמיין את ההופעה שניקולה ווצ'ביץ' הציג נגד אחת הקבוצות שמועמדות לתואר. המונטנגרי העמיד שורה סטטיסטית מרשימה הכוללת דאבל-דאבל אדיר של 35 נקודות, 12 ריבאונדים והוסיף גם ארבעה אסיסטים. טרנט רוס בלט גם הוא במשחק עם 18 נקודות משלו, ואילו מרקל פולץ וגארי קלארק תרמו כל אחד 15 נקודות מהספסל, במשחקם הראשון אי פעם בפלייאוף.

אינדיאנה פייסרס (4) – מיאמי היט (5) 113:101

מיאמי יכולה לסמן וי גדול על משחק הפתיחה של הפלייאוף שלה, במיוחד לאחר ערב נהדר של ג'ימי באטלר. הפורוורד הנהדר קלע 28 נקודות על ראשה של אינדיאנה, וביחד גוראן דראגיץ' שהוסיף 24 משלו הובילו את ההיט לניצחון ברבע הרביעי, לאחר משחק שהיה צמוד בכל דקותיו, כולל שוויון במהלך הרבע המכריע.

הסיבה העיקרית לבריחה של מיאמי בדקות האחרונות היא העובדה שהפייסרס איבדו את הכוכב הגדול ביותר ויקטור אולדיפו במהלך המשחק, זאת לאחר פציעה שספג בעינו. מלקולם ברוגדון היה מי שהחזיק את הקבוצה שלו בתמונה עם 22 נקודות ו-10 אסיסטים, כשגם טי. ג'יי. וורן תרם 22 נק' משלו. מיילס טרנר סיים ערב חלש עם 9 נק' ו-9 כדורים חוזרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי