לילארד נפצע, הלייקרס ניצחו 88:111. מילווקי השוותה ל-1:1

לברון ג'יימס, דיון ווייטרס | Kevin C. Cox/Getty Images

כוכב פורטלנד פרק את האצבע והקבוצה שלו הובסה על ידי לברון וחבריו, שהתאושש מהפסד במשחק הראשון בסדרה. 96:111 לבאקס על אורלנדו, למרות משחק נהדר של ווצ'ביץ'

(גודל טקסט)

אחרי שהופתעו על ידי המדורגות במקום השמיני בכל אחד מהאזורים, דבר שלא קרה מאז 2003, מוליכות המזרח והמערב התאוששו הלילה (בין חמישי לשישי) ורשמו ניצחונות בכורה בפלייאוף 2020 ב-NBA. מילווקי השוותה את הסדרה מול אורלנדו, בעוד לוס אנג'לס לייקרס הביסה את פורטלנד בדרך ל-1:1 במאצ'-אפ ביניהן, כאשר הבלייזרס יצאו עם סיבה לדאגה גדולה יותר מההפסד עצמו – דמיאן לילארד נפצע.

לוס אנג'לס לייקרס – פורטלנד טרייל בלייזרס 88:111

דמיאן לילארד נטש את המשחק במהלך הרבע השלישי לאחר שפרק את האצבע המורה בידו השמאלית. הקבוצה הודיעה כי בדיקת הרנטגן שעבר שללה נזק חמור. בניגוד למשחק הראשון, הבלייזרס היו רחוקים משיאם הפעם ודייקו רק ב-40% מהשדה, כאשר כבר במהלך הרבע הם נקלעו לפיגור דו ספרתי גדול, שצמח אף יותר במחצית השנייה. אנתוני דייויס הוביל את המנצחת עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים וחיפה על משחק די בינוני של לברון ג'יימס, אשר תרם 10 נקודות בלבד, לצד 7 אסיסטים ו-6 כדורים חוזרים ב-27 דקות. קנטאביוס קולדוול-פופ תרם 16 נקודות ללייקרס. לילארד הספיק לקלוע 18 לפני שנפצע, סי ג'יי מקולום הסתפק ב-16.

מילווקי באקס – אורלנדו מג'יק 96:111

ניקולה ווצ'ביץ' שוב התעלל בגבוהים של הקבוצה עם המאזן הטוב בעונה הסדירה, אך שאר שחקני המג'יק היו הרבה פחות טובים מאשר במשחק הראשון, כאשר אורלנדו החטיאה 13 זריקות רצופות בין הרבע הראשון לשני, מה שאפשר לבאקס לפתוח פער של 16 נקודות. טרנס רוס קטע את הבצורת, אך אז הגיעו שש החטאות נוספות ברצף וההפרש גדל ל-23, יתרון שמילווקי שמרה עליו עד לסיום. יאניס אנטטוקומפו סיפק דאבל-דאבל נהדר של 28 נקודות ו-20 ריבאונדים והפך לשני בתולדות המועדון שרושם לפחות 20 בשתי הקטגוריות הללו, אחרי כרים עבדול ג'באר האגדי. ברוק לופז קלע 20 משלו ופאט קונאטון הוסיף 15, כולן מחוץ לקשת. עם זאת, מייק בודנהולצר חייב לדאוג מודאג מכך שכריס מידלטון תרם 2 נקודות בלבד ב-1/8 מהשדה ב-31 דקות. ווצ'ביץ' סיים עם 32 ו-10 ריבאונדים בצד של אורלנדו, רוס ואוון פורנייה קלעו 12 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי