פול ג'ורג': "אני לא הארדן, אני אפקטיבי בשני הצדדים של המגרש"

פול ג'ורג' | Mike Ehrmann/Getty Images

כוכב הקליפרס ערך השוואה מעניינת כשהתייחס לכושר הקליעה הירוד שלו: "הקטע שלי זה לא רק לזרוק ולקלוע". דונצ'יץ' יעבור MRI ובספק למשחק הרביעי: "זה לא כל כך גרוע". וגם: מאמן דנבר בביקורת עצמית אחרי התבוסה

(גודל טקסט)

דאלאס מאבריקס יצאה מהמשחק נגד לוס אנג'לס קליפרס הלילה (בין שישי לשבת) עם סיבה לדאגה יותר גדולה מההפסד 130:122. לוקה דונצ'יץ' סובב את קרסולו השמאלי וקיפץ על רגל אחת אל חדר ההלבשה, בהמשך ניסה לחזור עם חבישה ברבע האחרון אך ניכר כי הניידות שלו נפגעה משמעותית, אז הוא ירד לספסל ולא חזר עוד לפרקט בתשע הדקות האחרונות.

העילוי הסלובני יעבור MRI במהלך היום וכשירותו למשחק הרביעי בסדרה, לו חשיבות מכרעת אף יותר בהתחשב בכך שהמאבריקס בפיגור, מוטלת בספק. דונצ'יץ', שהחמיץ 11 משחקים במהלך העונה הסדירה לאחר שסובב את קרסולו הימני, נראה עצבני על הספסל כשנאלץ לצאת מהמשחק: "הייתה לנו הזדמנות לנצח ורציתי לעזור לחבריי. יכולתי לרוץ קצת, אבל לא לשים משקל על רגל שמאל ולכן היה עדיף שמישהו אחר ישחק", אמר לאחר המשחק וניסה לשדר רוגע כשהתייחס לפציעה: "זה לא כל כך גרוע. בכנות, היה לי מזל שזה הקרסול השמאלי. הוא קצת נקוע, נהיה יותר חכמים מחר".

עד כמה לוקה הוא שחקן נדיר תעיד העובדה שלפני הפציעה, הוא הפך לשחקן השלישי הכי צעיר שרושם טריפל-דאבל בפלייאוף, אחרי מג'יק ג'ונסון ולברון ג'יימס. 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים היו לכוכב, שקלע 35, הוריד 7.5 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים בממוצע בשני המשחקים הראשונים בסדרה.

לוקה דונצ'יץ' | Ashley Landis-Pool/Getty Images)

"אני לא ג'יימס הארדן"

בצד של הקליפרס, למרות הניצחון, פול ג'ורג' רחוק מלספק את התפוקה ההתקפית שמצופה משחקן בסדר גודל שלו. בשני המשחקים האחרונים בסדרה, PG קלע רק 7/33 מהשדה, כולל 3/18 לשלוש. הלילה הוא סיים עם 11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. לאחר המשחק, כשהסביר כי הוא מנסה להשפיע על המשחק בשני הצדדים של המגרש, ג'ורג' סיפק אמירה מעניינת: "אני לא ג'יימס הארדן", אמר, "זה לא הקטע שלי רק לזרוק את הכדור ולקלוע. אני מתגאה בכך שאני אפקטיבי בשני הצדדים. יהיו ערבים כמו זה, שאני לא מסוגל לקלוע זריקה ואני לא יכול לתת לזה להשפיע על המשחק שלי".

"קליעה זה לא הדבר היחיד שאני עושה", המשיך ג'ורג', "אני מנסה לעשות הכל ולשחק את המשחק בדרך הנכונה. למסור, לעשות מהלכים בהגנה, לקחת ריבאונדים. קצת מהכל. אני בתקופה קשה, אבל מה שטוב זה שאנחנו מובילים 1:2 בלי שקלעתי באחוזים גבוהים. יש כאלה שמתעכבים יותר מדי על מה שאחרים חושבים. אני פול ג'ורג', לא מעניין אותי להיות מישהו אחר. או שאתה אוהב את זה, או שלא. זה ככה פשוט".

"כבר שני משחקים שאנחנו מקבלים בעיטה בתחת"

והיה גם משחק בין יוטה לדנבר הלילה, שבו הנאגטס, אשר ניצחו במפגש הראשון בין השתיים בסדרה, ירדו לפיגור 2:1 אחרי שהובסו קשות, 124:87 במשחק השלישי. הג'אז קיבלו בחזרה את מייק קונלי, שנטש את הבועה למספר ימים בשל לידת בנו וחזר במצב רוח נהדר, כשהוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 27 נקודות כולל 7/8 לשלוש. רק שתי קבוצות בתולדות פלייאוף ה-NBA קלעו יותר שלשות מיוטה ברצף של שלושה משחקים: הקבוצה של קווין סניידר פגעה ב-54 ניסיונות מחוץ לקשת.

דנבר חזרה מפיגור זהה בסיבוב הראשון אשתקד, אז היא התמודדה מול סן אנטוניו, אך הפעם המשימה תהיה קשה יותר והמאמן מייק מאלון יודע שהתפוקה של קבוצתו כרגע רחוקה מלהספיק: "אנחנו מוותרים יותר מדי בקלות. חייבים להיות קשוחים יותר מנטלית. אף אחד מאיתנו לא מספק את הסחורה. אני לא מאמן מספיק טוב, אנחנו לא משחקים מספיק טוב. הרבה דברים חייבים להשתנות לקראת משחק 4, כי כבר שני משחקים ברצף שאנחנו מקבלים בעיטה בתחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי