מכה לפורטלנד: לילארד סובל מנקע, יחמיץ את משחק מספר 5

דמיאן לילארד | Copyright 2020 NBAE (Photo by Joe Murphy/NBAE via Getty Images

ה-MVP של הבועה נפגע בברכו במהלך ניסיון חדירה במפגש הקודם נגד הלייקרס ומסתמן כי לא ישוב לפרקט עוד העונה. סי ג'יי מקולום, יוסוף נורקיץ' וכרמלו אנתוני יסתדרו בלעדיו?

(גודל טקסט)

פורטלנד טרייל בלייזרס עשתה ריצה הירואית במשחקי הדירוג בבועה וגם הצעד הראשון שלה בסיבוב הראשון של הפלייאוף היה מצוין, אך הלילה (בין שלישי לרביעי) הקבוצה מאורגון ספגה מכה שככל הנראה סותמת את הגולל על סיכוייה להעפיל לחצי גמר המערב: דמיאן לילארד סובל מנקע בברכו הימנית ויחמיץ את המשחק החמישי בסדרה נגד לוס אנג'לס לייקרס.

האבחנה לגבי כוכב הבלייזרס הגיעה לאחר שעבר שתי בדיקות MRI. לילארד קלע רק 11 נקודות ב-27 דקות במשחק שנערך בלילה שבין שני לשלישי וככל הנראה נפגע בברך בניסיון חדירה לסל, במהלך הרבע השלישי במשחק מספר 4. פציעה זו הצטרפה לפריקת האצבע ממנה סבל במשחק השני.

"דיים" נבחר פה אחד ל-MVP של משחקי הדירוג בבועה, במהלכם, כאמור, הקבוצה שלו הצליחה לעקוף את ממפיס גריזליס בדרך למקום השמיני במערב ולנצח אותה בדו-קרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף. בשלושת המשחקים האחרונים לפני המפגש המכריע עם ממפיס, לילארד סיפק 51, 61 ו-42 נקודות בהתאמה. בלעדיו, כשפורטלנד בפיגור 3:1 בסדרה מול לברון ג'יימס וחבריו, הקבוצה תזדקק להתעלות יוצאת דופן מצדו של סי ג'יי מקולום וגם לתרומה נכבדת מכוכבי המשנה הנוספים, יוסוף נורקיץ' וכרמלו אנתוני, בכדי להימנע מהדחה ולכפות משחק שישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי