נפל הפור: עונת ה-NBA תימשך וצפויה להתחדש בשישי או בשבת

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

לאחר שהחרימו את משחקי יום רביעי כאות מחאה, כדורסלני הליגה החליטו להימנע מהשבתת המשך הפלייאוף, בין השאר כי לברון ג'יימס שינה את דעתו

(גודל טקסט)

ההתפתחויות בשעות האחרונות עוררו תחושה כי עונת ה-NBA בסכנה, אך הערב (חמישי) כבר אפשר לנשום לרווחה. כתב ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי, דיווח כי בתום שיחה שנערכה היום, שחקני הליגה החליטו להמשיך את העונה ולא להשבית את שארית משחקי הפלייאוף. בהמשך הליגה אישרה את ההחלטה באופן רשמי.

בנוסף, ווז'נרובסקי עדכן כי בדומה למה שקרה אמש, שלושת המשחקים שתוכננו ליום חמישי נדחו וטרם נקבע מועד חדש לקיומם, כאשר ה-NBA הודיעה כי התקווה היא לחדש את הפעילות ביום שישי או בשבת. הכתב טים מקמהון הוסיף כי מאוחר יותר היום תהיה אסיפה נוספת בנוכחות שני נציגים מכל קבוצה, במטרה לתכנן את הדרישות של השחקנים לבעלי הקבוצות לקראת העונה הבאה.

כידוע, אמש התחדשה הסערה סביב הגזענות כלפי הקהילה השחורה באמריקה, כאשר הירי בג'ייקוב בלייק, שאירע ביום שני האחרון בוויסקונסין, הביא את שחקני מילווקי באקס להחרים את המשחק החמישי בסדרה נגד אורלנדו מג'יק. כבר במהלך הלילה האחרון (שעון ישראל) קיימו השחקנים שיחה שבה נציגי הקבוצות מלוס אנג'לס, הלייקרס והקליפרס, ניסו להוביל מהלך לביטול העונה, בניגוד לדעתם של שאר השחקנים. לטענתו של כריס היינס מ"יאהו ספורטס", לברון ג'יימס שינה את דעתו לאחר שעמד בראש המתנגדים לחידוש המשחקים.

על פי הדיווחים הטריים, השחקנים מעוניינים למצוא דרכים חדשות ועוצמתיות יותר להעברת מסרים על צדק חברתי. בשיחה האחרונה טענו חלק מהשחקנים כי נעשו הקרבות גדולות על מנת לחדש את העונה באורלנדו, ושכניסת המשפחות לבועה תתרום להעלאת תחושת ה"נורמליות" במתחם דיסניוורלד.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי