לברון: "עונת הבועה לא תישכח", אנתוני: "מתפלל שאשאר בפורטלנד"

כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס
כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס | David Dow/NBAE via Getty Images

"המלך", שסיים עם טריפל דאבל והעלה את לייקרס לחצי גמר המערב: "צריך לקוות שאמריקה בדרך למקום טוב יותר". הפורוורד בן ה-36 ימשיך לעונה נוספת בליגה: "חושב שמצאתי בית ויודע שלא צריך לשנות דברים שעובדים"

(גודל טקסט)

מספר ימי מנוחה שהתווספו לשחקני ה-NBA כתוצאה ממחאתם, כנראה עשתה רק טוב לכוכבי לוס אנג'לס לייקרס. עובדה, הלילה (בין שבת לראשון) אנתוני דייויס קלע 43 נקודות באחוזים אדירים ולברון ג'יימס סיים עם טריפל דאבל ענק של 36 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים – וביכולת כזו, ובלי דמיאן לילארד שהיה חסר כל כך לפורטלנד, זה הסתיים ב-122:131, משמע 1:4 ללייקרס בסדרה וכרטיס לחצי גמר המערב.

"השתפרנו ככל שהתקדמה הסדרה", אמר בסיום לברון ג'יימס, שהזכיר לכולם שהיו אלה הטרייל בלייזרס שניצחו במפגש הראשון, "יידענו שאנחנו נכנסים לסדרה מול קבוצה לוהטת, לדעתי פורטלנד שיחקה את הכדורסל הכי טוב בבועה יחד עם פיניקס. מבחינתנו רצינו לעבוד על המשחק שלנו, להשתפר ממשחק למשחק בסדרה ואני מאמין שבסופו של דבר זה גם מה שעשינו".

לברון ג'יימס גם דיבר על הימים הסוערים שעברו על ארה"ב בסוף השבוע: "ברור שעונת הבועה לא תישכח לעולם. זו פעם ראשונה שעושים דבר כזה בספורט, אבל גם קרו דברים חשובים יותר מספורט, מכדורסל ומאיתנו. צריך לקוות שאמריקה בדרך למקום טוב יותר".

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

בצד המפסיד, ללא לילארד שעזב את הבועה בסוף השבוע כדי לטפל ברגלו הפצועה זכר למשחק מספר 4 בסדרה, כבר מסתכלים על העונה הבאה. הכוכב הגדול יישאר בפורטלנד והשאלה היא האם גם כרמלו אנתוני בן ה-36 ימשיך לעונה נוספת.

"מלו", שבילה יותר משנה מחוץ ל-NBA, מאז שוחרר מיוסטון ב-2018 והצטרף לפורטלנד בנובמבר 2019, אמר אחרי המשחק האחרון של העונה בו בלט עם 27 נקודות: "מבחינתי, בראש שלי, אחזור לפורטלנד בעונה הבאה".

מלו רשם העונה ממוצעים מצוינים של 15.4 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים וגם הלילה שיחק 40 דקות, כך שבהחלט כוחו עוד במותניו: "אני מתפלל שאשאר בפורטלנד, אני חושב שמצאתי שם בית. אני חושב שגם אתם (התקשורת) ראיתם שזה מקום טוב עבורי. כשאתה מוצא מקום טוב שמאפשר לך להיות מי שאתה, אתה רוצה להישאר. לא צריך לשנות דברים שעובדים".

טרי סטוטס, מאמן פורטלנד, אמר על אנתוני: "אני מרגיש כבוד גדול שזכיתי לאמן אותו השנה. הוא שחקן ששייך להיכל התהילה והוא בחור ששייך להיכל התהילה".

כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס
כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי