מכה קשה לאורלנדו: ג'ונתן אייזק יחמיץ את כל העונה הבאה

ג'ונתן אייזק | Kim Klement-Pool/Getty Images

נשיא המג'יק אישר כי הסנטר בן ה-22, שאמור היה להפוך לאחד מעמודי התווך של הקבוצה בשנים הקרובות, ייעדר שנה שלמה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת

קבוצות: אורלנדו מג'יק
(גודל טקסט)

סנטר אורלנדו, ג'ונתן אייזק, יחמיץ את עונת ה-NBA הבאה במלואה – כך אישר היום הנשיא ג'ף וולטמן. שחקן הפנים בן ה-22 קרע את הרצועה הצולבת במהלך משחק נגד סקרמנטו קינגס בתחילת החודש וגם אם פתיחתה של עונת 2020/21 תידחה ותאפשר לאייזק להתאושש בזמן, המג'יק לא צפויים לסכן אותו.

מדובר במכה כואבת גם עבור השחקן עצמו וגם עבור הקבוצה. מוקדם יותר העונה, אייזק, שנבחר במקום השישי בדראפט 2017, כבר סבל מפציעה קשה באותה ברך שמאל, אותה עיקם במהלך משחק נגד וושינגטון, מה שגרם לו להיות מושבת עד שהליגה חזרה לפעילות בבועה, אלא שכאמור, אז הגיעה פציעה קשה אף יותר. הקרע בצולבת עשוי לפגוע גם כלכלית בסנטר, לו אופציה להארכת חוזה הרוקי שלו בסיום העונה הזו.

באורלנדו, שסיימה שלשום את העונה אחרי הפסד 4:1 בסדרה נגד מילווקי באקס בסיבוב הראשון של הפלייאוף, בנו על אייזק כעוגן ההגנתי שהיה חסר לקבוצה מאז עזיבתו של דווייט הווארד, כשגם בפן ההתקפי הוא הראה שיפור לפני שנפצע. כעת בקבוצה יצטרכו להחליט האם להמר עליו למרות הנטייה לפציעות שהראה בשנים הראשונות של הקריירה, או לאפשר להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא. ב-37 משחקים העונה, אייזק רשם 11.9 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-2.3 חסימות בממוצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי