בארה"ב טוענים: אבדיה השחקן המועדף על קליבלנד בדראפט

חודש וחצי לערב הגורלי, הכישרון הישראלי סומן כמועמד המוביל להיבחר חמישי במחזור של 2020, צוות הסקאוטינג של הקאבילרס התלהב מהפוטנציאל

(גודל טקסט)

בעוד חודש וחצי ייערך דראפט 2020. עד אז, דני אבדיה יעבור מבחנים רבים ע"י הסקאוטים ב-NBA שיבחנו מקרוב ולעומק את יכולות המשחק שלו, אך ע"פ הדיווחים, היהלום הישראלי כבר סומן ע"י קליבלנד קאבילרס כמועמד המוביל להיבחר חמישי במחזור. ע"פ דיווח בעיתון 'פורבס', קליבלנד מחפשת שחקן צעיר עם פוטנציאל להיות כוכב, ההגדרה המושלמת לפורוורד הישראלי בן ה-19. בנוסף לאבדיה, הקאבילרס בוחנים את אייזק אוקורו ודווין ואסל, שלושה שחקני כנף עם יכולות הגנתיות מצוינות וכישרון התקפי.

בעוד אתר פופולארי באוהיו, 'קינג ג'יימס גוספל', דווח שאבדיה הוא המועמד המוביל לבחירה החמישית, אך הנושא מעורר מחלוקות רבות בצוות הסקאוטינג של הקבוצה. בדוח הסקאוטינג, נכתב שבקליבלנד התלהבו מהגישה של אבדיה למשחק, והניסיון המחמיא בכדורסל האירופי בוודאי תורם. בנוסף העובדה שאבדיה יכול לשמור על שחקנים מעמדות 1-4 קורצת לצוות האימון, אך טכניקת הקליעה של הכישרון הצעיר והפוטנציאל הפיזי האדיר שלו, קורצים כנראה יותר מכל לקאבס.

כעת נותר לראות, האם אבדיה יצליח להשתחל לטופ 5, כשגם הקבוצה עם הבחירה השישית, אטלנטה, שמה עין על השחקן הצעיר במקרה שקליבלנד לא תבחר בו.

הרגעים הגדולים של אבדיה בליגת ווינר סל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי