אנטטוקומפו: "אם יש קבוצה שיכולה לחזור מפיגור 3:0, זו מילווקי"

ג'ימי באטלר, יאניס אנטטוקומפו
ג'ימי באטלר, יאניס אנטטוקומפו | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

הכוכב לא נבהל מהפיגור שממנו אף קבוצת NBA לא הצליחה לחזור מעולם: "אנחנו חייבים להאמין בעצמנו ויכולים לעשות את זה". באטלר אחרי הניצחון השביעי ברציפות של מיאמי בפלייאוף: "אנחנו לא מופתעים"

(גודל טקסט)

אף קבוצת NBA מעולם לא הצליחה לחזור מפיגור 3:0 בסדרת בת שבעה משחקים. הלילה (בין שישי לשבת) נקלעה לסיטואציה הזו מילווקי באקס, מי שסיימה את העונה הסדירה כמוליכת המזרח, אך לא יכלה לעמוד מול מיאמי היט – היא קלעה מולה 13 נקודות בלבד ברבע האחרון ויתרון דו ספרתי לזכותה הפך להפסד צורב, 115:100.

הכוכב הגדול של הבאקס, יאניס אנטטוקומפו, לא היה כשיר במאת האחוזים בעקבות מכה שספג בקרסול כבר ברבע הראשון, אך למרות זאת קלע 21 נקודות, לקח 16 ריבאונדים וגם מסר תשעה אסיסטים ב-34 דקות ו-54 שניות. ה"גריק פריק" לא ברח מאחריות וטען מיד אחרי המשחק: "אני מרגיש נהדר, זה לא הפריע לי בכלל. יכולתי לשחק יותר".

אנטטוקומפו גם דאג להעביר מסר לאחר ההפסד השלישי: "אנחנו מרגישים טוב, אני במקום טוב ואם יש קבוצה שיכולה לנצח עכשיו ארבעה משחקים ברציפות, זו מילווקי. עלינו פשוט להאמין בעצמנו, לצפות במשחקים, ללמוד ולשחק חזק. אנחנו חייבים להאמין בעצמנו ואנחנו יכולים לעשות את זה".

בניגוד לדברי היווני, מאמנו במילווקי, מייק בודנהולצר הבהיר כי לא רצה לסכן את הכוכב שלו ושחרף ההפסד השלישי וכנראה סיום אולי כבר בעוד משחק או שניים, הוא לא מתחרט על כך: "משחק נמשך 48 דקות וחשוב להגיע לדקות ההכרעה במצב טוב. רציתי לשמור את כולם רעננים ואתם יודעים כמה קשה לשחק בפלייאוף, אז אני חושב ש-35-36 זה הגבול".

בעוד מילווקי קרסה במאני טיים, מי שלקח אחריות היה כוכב מיאמי היט, ג'ימי באטלר שהוביל את חבריו לשבעה ניצחונות רצופים בשבעת משחקי פלייאוף ב"בועה" באורלנדו. באטלר קלע 30 נקודות ומתוכן 17 הוא צלף ברבע האחרון והמכריע, בו מחקה קבוצתו פיגור דו ספרתי: "אם אתה לובש את החולצה של מיאמי היט, אם אתה אחד מצוות האימון או מהארגון או אחד שראה את כל המשחקים שלנו העונה, אתה לא תופתע מאיתנו. אנחנו נלחמים ומעולם לא מוותרים".

באם אדבאיו, ג'ימי באטלר
באם אדבאיו, ג'ימי באטלר | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images
עוד באותו נושא: יאניס אנטטוקומפו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי