טורונטו השוותה ל-2:2 נגד בוסטון, דנבר ניצחה את ל.א קליפרס

פסקל סיאקם
פסקל סיאקם | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

סיאקם (23 נקודות ו-11 ריבאונדים) ולאורי (22 נק' ו-11 ריב') הובילו את האלופה ל-93:100 וכמו בעונה שעברה, גם השנה הרפטורס מוחקים פיגור כפול בפלייאוף. יוקיץ' והנאגטס רשמו 101:111 וקבעו 1:1 בחצי גמר המערב

(גודל טקסט)

שחקני בוסטון סלטיקס החמיאו לטורונטו רפטורס וטענו שאם יש קבוצה ב-NBA שיכולה לחזור מפיגור 2:0, אז זו האלופה. ואכן, הלילה (בין שבת לראשון) זה קרה ובדיוק כמו בגמר המזרח בשנה שעברה נגד מילווקי – הקנדים שבו מפיגור כפול והשוו את סדרת חצי הגמר.

מאוחר יותר, אם לא חסרה דרמה העונה ב-NBA ובפלייאוף ההפכפך באורלנדו בפרט, דנבר נאגטס הצליחה לנצח את המשחק השני בסדרה ולהשוות ל-1:1 את חצי גמר המערב נגד לוס אנג'לס קליפרס.

בוסטון סלטיקס – טורונטו רפטורס 100:93 (2:2 בסדרה)

בשנה שעברה, כשטורונטו רפטורס יצאה מפיגור כפול בפתיחת גמר המזרח נגד מילווקי, היא כבר לא הסתכלה לאחור ועם המומנטום לצדה הכניעה 2:4 את מילווקי, כל הדרך לסדרת גמר נגד גולדן סטייט ווריורס וזכייה בטבעת אליפות היסטורית. הלילה היא עשתה צעד משמעותי מאוד בכיוון כדי לשחזר את ההישג גם ב-2020.

טורונטו רפטורס
טורונטו רפטורס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

טורונטו החלה את משחק מספר 4 בסדרה בסערה, עלתה ליתרון מוקדם ושמרה עליו כמעט לכל אורך המשחק. היא הצליחה לברוח מעט באמצע הרבע השלישי, אז עלתה לראשונה ליתרון דו ספרתי ושמרה עליו – הניסיונות של בוסטון לא הועילו ולמעט צמצום הפער לכדי חמש נקודות לקראת הסיום, הם לא הצליחו לקזז את ההפרש מעבר לכך.

פסקל סיאקם עם 23 נקודות סיים כקלע המוביל של הקנדים וגם היו לו 11 ריבאונדים, קייל לאורי סייע לו עם דאבל-דאבל משלו שכלל 22 נקודות וגם כן 11 כדורים חוזרים ולפרד ואן וליט היו בסיום 16 נקודות (חמש שלשות). בצד המפסיד, הפעם ג'ייסון טייטום הסתפק ב-24 נקודות בלבד לצד 10 ריבאונדים, בעוד קמבה ווקר קלע 15 וגם מסר 8 אסיסטים.

קייל לאורי
קייל לאורי | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

לוס אנג'לס קליפרס – דנבר נאגטס 111:101 (1:1 בסדרה)

ניקולה יוקיץ', אחד משחקני ה-NBA שנדבק בנגיף קורונה במולדתו, סרביה, בהחלט ניצל את אותה תקופה כדי להשלים מהפך בחייו. הוא חזק חזק יותר, חטוב יותר וחד יותר. הלילה גם זכינו לדוגמה נוספת כיצד נראה הסרבי בשיאו, כשהוביל את הנאגטס לניצחון ראשון בחצי גמר המערב מול לוס אנג'לס קליפרס.

יוקיץ' סיים עם דאבל-דאבל נפלא של 26 נקודות ו-18 ריבאונדים, 4 אסיסטים ושלוש חסימות – ומדהים שרק שתי נקודות הוא קלע במחצית השנייה, שכבר הייתה לפרוטוקול בלבד ברובה בשל ה-25:44 של דנבר ברבע הראשון! כקלע המוביל של דנבר הסרבי דווקא לא סיים, אלא ג'מאל מארי שגם כן סיפק הופעה נפלאה של 27 נקודות ו-6 אסיסטים.

לעומת זאת, קוואי לאונרד היה קרוב לטריפל דאבל בשורות לוס אנג'לס קליפרס, אולם במספרים רעים של 13 נקודות (רק 4 מ-17 מהשדה, 0 מ-3 מחוץ לקשת), 10 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים לצד 4 איבודים. פול ג'ורג' קלע 22 נקודות.

ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ' | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי