"תפור על הווריירס": התחזית שתנחית את אבדיה בגולדן סטייט

דני אבדיה | דני מרון

בקרוב לצד סטף קרי וקליי תומפסון? על פי המוק דראפט הטרי של CBS, הקבוצה של סטיב קר תבצע טרייד ותיקח את הפורוורד הישראלי במקום השמיני: "דרך מצוינת להתחיל לבנות את העתיד"

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן הגרוע ביותר ב-NBA, גולדן סטייט ווריירס קיבלה הזדמנות לבנות את עצמה מחדש עם הבחירה מספר 2 בדראפט הקרוב. אלא שהקבוצה ששלטה בליגה בחצי השני של העשור הקודם מעוניינת לחזור מיידית למאבק האליפות, ולכן בארצות יש מי שחושב שהיא תעביר את הבחירה שלה בטרייד כדי להתחמש בשחקנים שיחזקו את מעמדה מיידית. לפי תחזית שכזו, שפורסמה הלילה (בין שבת לראשון), מי שינחת בקבוצה של סטיב קר הוא דני אבדיה.

המוק דראפט הטרי של "CBS" התבסס על הערכה שהווריירס יעשו טרייד עם ניו יורק ניקס, מהלך שעדיין ישאיר להם את הבחירה השמינית בדראפט. כמובן שישנו סיכוי סביר שאבדיה ייבחר בשלב מוקדם יותר, אך בהנחה שיהיה פנוי כשיגיע תורה של גולדן סטייט, בתחזית ציינו כי הפורוורד הישראלי מתאים לה כמו כפפה ליד.

"אבדיה תפור על השיטה של הווריירס בתור שחקן כנף גדול עם יכולת מצוינת לייצר מהלכים ופוטנציאל לפתח קליעה טובה לשלוש", נכתב על הטאלנט, "גולדן סטייט בוודאי מקווה לקבל תפוקה מיידית ובעוד עקומת הלמידה של אבדיה תהיה בעלייה מבחינה התקפית, חוכמת המשחק שלו אמורה להקנות לו דקות משחק כבר מההתחלה. אם הווריירס חושבים שהם יכולים להתחזק בשוק החופשי מספיק כדי לחזור למאבק על האליפות, בחירה באבדיה תהיה דרך מצוינת להתחיל לבנות את העתיד".

כאמור, כלל לא בטוח שאבדיה עדיין יהיה פנוי בבחירה השמינית, בלי קשר לזהות הקבוצה שתבחר באותו שלב. חלק נכבד ממומחי הדראפט האמריקאים מאמינים כי הישראלי בן ה-19 יגיע לשיקגו בולס או קליבלנד קבאלירס, שיבחרו במקומות 4 ו-5 בהתאמה.

דני אבדיה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי