בברלי נגד יוקיץ': "כמו דונצ'יץ', הוא מפעיל לחץ כדי לקבל שריקות"

לו וויליאמס, פטריק בברלי, פול ג'ורג'
לו וויליאמס, פטריק בברלי, פול ג'ורג' | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

לוס אנג'לס קליפרס עלתה ליתרון 1:2 בסדרה נגד דנבר נאגטס, הרכז עקץ את הסנטר שאמר להגנתו: "אני פשוט מראה לשופטים שמבצעים עליי עבירות"

(גודל טקסט)

בסיבוב הראשון של פלייאוף המערב, לוס אנג'לס קליפרס הצליחה להדיח לאחר שישה משחקים את דאלאס מאבריקס וכוכבה הגדול, לוקה דונצ'יץ'. מעבר לשישה משחקים נפלאים ומותחים, תשומת הלב נמשכה לא אחת בעקבות רמיזותיו, או אפילו טענותיו, של דונצ'יץ' על כך שמרקוס מוריס ושחקני הקליפרס ניסו לפגוע בו .

הלילה (בין שני לשלישי), לאחר שלוס אנג'לס קליפרס רשמה 107:113 על דנבר נאגטס ועלתה ל-1:2 בחצי הגמר, מתברר כי שוב הקליפרס הציבו על המוקד את כוכב היריבה: הפעם זהו כמובן הסרבי ניקולה יוקיץ', שלמרות הכל קלע 32 נקודות, קטף 12 ריבאונדים וגם מסר 8 אסיסטים – מספרים נפלאים שהפעם לא הספיקו לנאגטס.

איביצה זובאץ היה השומר העיקרי על יוקיץ', אבל אחרי 22 דקות על הפרקט הוא ספג עבירה שישית וסיים את דרכו בהתמודדות. אז מי שנצמד ליוקיץ' היה פטריק בברלי, שבסוף המשחק לא התבייש להאשים את הסרבי בכך שהוא מתחזה.

"הוא מייצג את מה שלוקה דונצ'יץ' ייצג. הוא מפעיל המון לחץ על השופטים כדי לקבל את השריקות הנכונות", אמר בברלי במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, "אני חושב שזו (זובאץ) עשה עבודה שחורה, כל שש העבירות שביצע נדרשו ממנו וזה עזר לנו כדי לנצח – שזה מה שחשוב".

יוקיץ' כמובן נשאל על דברי הרכז והשיב: "לקליפרס היו 26 זריקות עונשין ולנו היו 10. אני פשוט מראה לשופט שמבצעים עלי עבירות", אמר בחיוך הסרבי שלכל אורך הסדרה זרק בסך הכל 10 פעמים מהקו, ארבע מהזריקות היו הלילה ואף לא אחת ברבע הרביעי.

"אתה צריך לדעת מתי להיות אגרסיבי, להכניס את הגוף", הוסיף יוקיץ', "לפעמים השריקות בצד שלך ולפעמים לטובת היריב. קליפרס קבוצה קצת יותר מנוסה מאיתנו בסיטואציות האלה וזה אולי חלק מזה".

ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ' | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

ג'מאל מארי, שהתקשה הלילה וסיים עם 14 נקודות בלבד, לקח אחריות: "אני לוקח את ההפסד הזה עליי. אני חייב לקבוצה שלי יותר מזה, אני צריך לעזור יותר וזה מה שאעשה במשחק מספר 4 בסדרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי