לברון: "רוצים לגרום לקובי בראיינט להיות גאה בלייקרס"

לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

הכוכב הגיע לנקודת ציון מדהימה, העלה את הלייקרס ל-1:2 בחצי גמר המערב אחרי 102:112 על יוסטון והקדיש את הניצחון לחברו המנוח: "האחריות שלנו היא לכבד את כל מי שאי פעם לבש את הגופייה הזו"

(גודל טקסט)

לייקרס עשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) צעד חשוב לעבר גמר המערב, כשניצחה 102:112 את יוסטון ועלתה ל-1:2 בסדרה. בלילה שבין חמישי לשישי הלייקרס יפגשו שוב את הרוקטס, כשניצחון יקרב אותם משמעותית לעבר הגמר.

לברון ג'יימס עשה כמה דברים גדולים במשחק הזה, אבל הדבר הגדול ביותר הוא ההיסטוריה הפרטית שהוא רשם. הכוכב השיג את הניצחונו ה-162 במשחק פלייאוף ב-NBA – שיא כל הזמנים לשחקן בודד. מפלצת.

לברון הוביל את רשימת הקלעים במשחק עם 36 נקודות ובסיום המשחק הקדיש את הניצחון לקובי בראיינט המנוח: "בסופו של יום, אנחנו רק רוצים לגרום לו ולמשפחה שלו להיות גאים בנו. אנחנו יכולים לנצח או להפסיד, אבל האחריות שלנו היא לכבד את כל מי שאי פעם לבש את הגופיה הזו".

על השיא המרשים שהשיג אמר לברון: "זה משהו שמעולם לא חלמתי עליו". מאמנו, פרנק ווגל: "אף אחד לא משפיע יותר על ניצחון במשחק יותר מאשר לברון ג'יימס. הנתון הזה מעיד על כך. זו הסיבה שהוא צריך להיות ה-MVP".

מי שסיפק לא פחות מהצגה ברבע האחרון היה רייג'ון רונדו, שהראה כמה הניסיון משחק תפקיד ברגעים קריטיים ומכריעים אלו. "פשוט לקחתי זריקות בביטחון", אמר הרכז בן ה-34. "ה-IQ של רונדו הוא ברמה אחרת", החמיא חברו לקבוצה, אנתוני דייוויס, שבעצמו סיפק משחק מצוין עם 26 נק' ו-15 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי