בדנבר התמוגגו: "יוקיץ' היה הלילה השחקן הטוב בעולם"

ניקולה יוקיץ', ג'מאל מוריץ' | Michael Reaves/Getty Images

לאחר שדנבר כפתה משחק 7 בסדרה עם ניצחון 98:111 נגד הקליפרס, הסרבי הבהיר: "הלחץ כולו עליהם. אנחנו כאן כדי ליהנות ולתת הכל על הפרקט". מארי ופורטר ג'וניור החמיאו לסנטר: "עושה דברים מדהימים באופן קבוע"

קבוצות: דנבר נאגטס
(גודל טקסט)

האם ניקולה יוקיץ' הוא שחקן הכדורסל הטוב בעולם? אם תשאלו את ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור לאחר הניצחון 98:111 אמש (ראשון) של דנבר נאגטס נגד לוס אנג'לס קליפרס, התשובה שלהם תהיה ברור על חברם הסרבי, שכיכב במשחק 6 בסדרת חצי גמר המערב וכפה משחק שביעי על כל הקופה.

"הלילה, יוקיץ' היה השחקן הטוב ביותר בעולם" סיפר פורטר ג'וניור בסיום המשחק, כשמיד אחריו מארי הוסיף: "גם אני חושב כך. אני לא רוצה סיבה שהוא לא. הוא קולע זריקות על רגל אחת, מבצע פייד-אווי נהדר, לפעמים עם יד על הפרצוף ובאופן קבוע. הייתי אומר שהוא הטוב בעולם".

אז כמה יוקיץ' היה מבריק? חשוב לזכור כי הוא קלע סל ניצחון במשחק מספר 7 בסדרה הקודמת של הנאגטס נגד יוטה, כאשר גם אז, כמו נגד הקליפרס, דנבר שלו חזרה מ-3:1 בסדרה ל-3:3 וניצחה במשחק המכריע. אמש העמיד הכוכב שורה סטטיסטית של 34 נקודות (הכי הרבה מבחינתו בפלייאוף העונה), 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

ניקולה יוקיץ' ומייקל פורטר ג'וניור חוגגים | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

"לחץ? כבר אמרתי בעבר, אנחנו כאן כדי ליהנות ולתת הכל על הפרקט. אנחנו לא לחוצים בכלל, כל הלחץ הוא על הקליפרס" אמר יוקיץ' לאחר הבאזר האחרון. "ברבע השלישי היינו מדהימים. שמרנו טוב, רצנו על המגרש וקלענו. כל הקבוצה שיחקה טוב. אני לא יודע למה אנחנו משחקים יותר טוב כשאנחנו עם הגב אל הקיר".

עוד באותו נושא: ניקולה יוקיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי