בפעם השנייה ברציפות: יאניס אנטטוקומפו זכה ב-MVP של העונה

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Kevin C. Cox/Getty Images

היווני של מילווקי הגן על התואר לאחר שהוביל את קבוצתו למקום הראשון במזרח בזכות ממוצעים מרשימים של 29.5 נקודות, 13.6 ריבאונדים, 5.6 אסיסטים, 1.0, חטיפות ו-1.0 חסימות

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

התואר האישי הנחשק ביותר ב-NBA, ה-MVP של העונה הסדירה, הגיע שנה שנייה ברציפות לפורוורד של מילווקי, יאניס אנטטוקומפו. למרות עוד פלייאוף מאכזב של היווני שהסתיים שוב בחצי גמר המזרח, אי אפשר להתעלם בהישגים שלו בחלק הראשון של העונה. 29.5 נק', 13.6 ריב', 5.6 אס', 1.0, חט' ו-1.0 חס' רשם היווני שהוביל את מילווקי לקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגה.

בעקבות הזכייה הנוספת של אנטטוקומפו, מצטרף היווני לרשימה מכובדת של שחקנים שזוכים בתואר שנה אחר שנה. לפניו עשו זאת סטף קרי, לברון ג'יימס, סטיב נאש, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, לארי בירד, מוזס מאלון, קארים עבדול ג'אבר, ווילט צ'מברליין וביל ראסל.

בנוסף לכך הזכייה של יאניס הפכה אותו לשחקן ה-14 בלבד שזוכה בתואר יותר מפעם אחת, השלישי שזוכה בתואר שחקן ההגנה וה-MVP והוסיף זכייה חמישית במספר לשחקני מילווקי, דבר שהעלה את הבאקס למקום החמישי בטבלת כל הזמנים אחרי בוסטון (10), לייקרס (8), פילדלפיה ושיקגו (6 כ"א).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי