חזרה לעניינים: בוסטון סלטיקס צימקה ל-2:1 נגד מיאמי היט

ג'ייסון טייטום, קמבה ווקר
ג'ייסון טייטום, קמבה ווקר | Kevin C. Cox/Getty Images

הייוורד חזר מפציעה לאחר כחודש, בראון וטייטום בלטו עם 26 ו-25 נקודות בהתאמה ולא נקלעו לפיגור אפילו פעם אחת במשחק השלישי של סדרת גמר המזרח. אדבאיו והירו הצטיינו מנגד, אך הפעם הקאמבק המאוחר לא הספיק

(גודל טקסט)

חדר ההלבשה של בוסטון סלטיקס רתח לאחר ההפסד למיאמי היט במשחק השני בסדרת גמר המזרח. מרקוס סמארט צרח על חבריו, חפצים הושלכו ובראיונות סיום המשחק הודו כוכבי בוסטון כי הם חשים תסכול רב. הלילה (בין שבת לראשון) הם פרקו את כל העצבים, ניצחו 106:117 עם גורדון הייוורד ששב מפציעה ארוכה וצימקו את המאזן בסדרה ל-2:1.

נראה שלשחקני בוסטון ישבה בראש היטב העובדה שמ-3:0 יהיה אולי בלתי אפשרי לחזור, כי הם לא פיגרו אף לא פעם אחת לכל אורך המשחק. בניגוד למפגשים הקודמים, בהם כבר עלתה בוסטון ליתרון דו ספרתי שלא הספיק, הפעם כשמיאמי רצה ברבע השני בהובלת טיילר הירו (קלע 16 נקודות מתוך ה-22 שלו ברבע השני), הגיעה ריצה נגדית בהובלת ג'ייסון טייטום שהצליח להוריד את חבריו במחצית ביתרון 50:63.

טיילר הירו
טיילר הירו | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

ברבע השלישי, לאחר שבוסטון עלתה ליתרון השיא שלה במשחק נכון לאותו זמן, 19 נקודות, מיאמי השיבה בריצת 1:11, אולם גם היא נענתה בהגנה חזקה מצד הסלטיקס, שפשוט לא אפשרו לעצמם לאבד את המשחק. ברבע הרביעי בוסטון כבר הגיעה ל-20 נקודות יתרון ומיאמי הצליחה להשלים קאמבק אדיר שצימק את ההפרש לחמש נקודות בלבד, אולם בוסטון שוב התעשתה ובניגוד לשני המפגשים הקודמים, יצאה עם ידה על העליונה.

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Kevin C. Cox/Getty Images

ג'יילן בראון סיים כקלע המוביל של המנצחת עם 26 נקודות (11 מ-17 מהשדה) וגם היו לו 5 אסיסטים, טייטום קלע 25 וקם לקח 14 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים וקמבה ווקר סיים עם 21 נקודות ב-50 אחוז מהשדה. סמארט סיים עם 20 נקודות, 10 מהן מקו העונשין, והיוורד שותף ל-31 דקות במשחק החזרה שלו ואמנם קלע רק 6 נקודות, אך רשם ארבעה אסיסטים ושלוש חטיפות.

בצד המפסיד, הירו כאמור קלע 22 נקודות וכמעט כולן היו ברבע השני, אך באם אדבאיו רשם משחק מרשים נוסף שכלל 27 נקודות, 16 ריבאונדים, שלוש חטיפות ושתי חסימות. ג'ימי באטלר תרם 17 נקודות.

באם אדבאיו
באם אדבאיו | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי