תחילתו של עוד קאמבק? דנבר ניצחה את הלייקרס וצימקה ל-2:1

שחקני דנבר | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images)

למרות ריצה הרואית של הקבוצה מ-LA ברבע הרביעי, הנאגטס שחזרו מ-3:1 מול יוטה והקליפרס, שוב הופיע במאני טיים עם ניצחון של 106:114. מארי בלט עם 28 נק' ו-12 אסיסטים. טריפל דאבל של לברון לא הספיק מנגד

(גודל טקסט)

כל עוד נותר סיכוי תיאורטי, אסור להספיד את דנבר שחזרה פעמיים בבועה מפיגור של 3:1 בדרך ל-3:4 סנסציוני על יוטה ולוס אנג'לס קליפרס. הלילה (בין שלישי לרביעי) הנאגטס שנוצחו בשני המשחקים הראשונים בסדרה מול הלייקרס, הוכיחו פעם נוספת שהם כאן להישאר עם ניצחון ראשון בגמר המערב – 106:114.

דנבר הייתה טובה יותר בפתיחת המשחק ולמעשה בכל שלושת הרבעים הראשונים. בהובלתם של ג'רמי גרנט, ג'מאל מארי וניקולה יוקיץ', הנאגטס עלו לפלוס 18 כבר במהלך המחצית הראשונה וליתרון שיא של 20 נקודות בסיום הרבע השלישי.

מכאן הלייקרס החלו לחזור לעניינים. בזכות משחק הגנה הרואי של ראג'ון רונדו ונקודות מכריעות של אנתוני דייויס, קייל קוזמה וכמובן לברון ג'יימס החבורה מ-LA הורידה את הפער לשלוש בלבד לאחר ריצה מדהימה של 2:19. אבל מכאו מפלס הלחץ עלה – לברון וקוזמה לא הצליחו לקלוע שלשות פנויות, רונדו רשם שתי החטאות מהקו ומהצד השני מארי סגר עניין עם שתי שלשות.

לברון ג'יימס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

מארי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 28 נקודות והוסיף 12 אסיסטים ו-8 ריבואנדים. גרנט (26) ויוקיץ' (22 ו-10 ריבאונדים) הוסיפו. לברון ג'יימס סיים את הערב עם טריפל דאבל נוסף של 30 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים אך גם עם 1 מ-4 מהשלוש ו-6 איבודים. דייויס הוסיף 27 נקודות, קנטביוס קלדוול-פופ תרם 12.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי