הלייקרס ב-1:3 על דנבר בגמר המערב אחרי 108:114

דווייט הווארד, לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

לברון (26 נק', 8 אס', 9 ריב') וחבריו רגל וחצי בגמר ה-NBA אחרי תצוגה איכותית מול הנאגטס, שרדפו לאורך כל המשחק. רונדו עקף את סקוטי פיפן, לייאפ מרהיב של ג'מאל מארי

(גודל טקסט)

הלייקרס עם רגל וחצי בגמר ה-NBA. לברון ג'יימס וחבריו ניצחו הבוקר (שישי) 108:114 את דנבר במשחק הרביעי של גמר המערב ועלו ל-1:3 בסדרה בתום התמודדות צמודה וכדורסל מרהיב. בפעם השלישית ברציפות בפלייאוף, הנאגטס נקלעו לפיגור 3:1. בפעמיים הקודמות הם ביצעו קאמבקים מופלאים, אך הפעם נראה שיהיה להם הרבה יותר קשה.

הלייקרס היו מצוינים, סיפקו הופעה מרשימה והובילו לאורך כל המשחק. ברבע הראשון הם הצליחו לברוח ליתרון של 10 נקודות, סיימו אותו ב-30:37, והמשיכו באותה יכולת גם ברבע השני – כשאנתוני דייויס שוב להט והיה הטוב ביותר אצל קבוצתו עם אחוזים מדהימים.

ג'מאל מארי סיפק משחק לפנתאון, ובמהלך הרבע השני סיפק לייאפ מרהיב ויוצא דופן. בכלל, השחקן בן ה-23 השאיר את הנאגטס במשחק. למחצית ירדה דנבר בפיגור 60:55, והיא המשיכה לרדוף אחרי היריבה גם ברבע השלישי, שהסתיים ב-84:87 ללייקרס.

ג'מאל מארי | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

באמצע רבע האחרון אנתוני דייויס נפצע בקרסול, אך שב לפרקט. רג'ון רונדו סיפק אסיסט שביעי במשחק, הפעם ללברון, ועקף את סקוטי פיפן במספר האסיסטים במשחקי פלייאוף. לברון עשה הגנה בטירוף ברבע הרביעי, שהיה צמוד עד הסוף.

50 שניות לסיום, התוצאה עמדה על 106:111 ללייקרס. לאחר מכן רונדו ניגש לעונשין, החטיא את הזריקה הראשונה וקלע את השנייה, ומיד לאחר מכן מייק מלון, מאמן דנבר, לקח פסק זמן, האחרון שלו. הוא לא עזר יותר מדי, ודייויס קלע מהעונשין עבור וגמר את המשחק – 108:114.

דייויס סיים את המשחק כקלע המוביל עם 34 נקודות. לברון "נגע" בטריפל-דאבל וסיים עם 26 נק', תשעה ריבאונדים ועוד שמונה אסיסטים. דווייט הווארד, שהיה מצוין גם הוא, סיים עם 11 נק' ו-12 ריב' ורונדו עם 11 נק' ושבעה אס'. ג'מאל מארי, שבאמת היה במשחק גדול בדנבר, סיים עם 32 נק' ושמונה אס'.

אנתוני דייויס | Mike Ehrmann/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי