דייויס: "אני שומר על לברון והוא שומר עליי"

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס | AAron Ontiveroz/MediaNews Group/The Denver Post via Getty Images

אחרי עוד ערב מבריק של הלייקרס, AD סיפר על שיתוף הפעולה עם חברו: "אני מנסה להוריד ממנו עומס והוא ממני. בסדרה הזו אנחנו עושים את זה במיוחד". מארי זכה להשוואות לג'ורדן אחרי סל אדיר על הראש של ג'יימס

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס רחוקה ניצחון אחד בלבד בגמר ה-NBA. זוהי הבשורה הגדולה ביותר ממשחק 4 של גמר המערב, בו הזהובים-סגולים ניצחו 108:114 את דנבר נאגטס.

לברון ג'יימס, שלא הפסיד מעולם בסדרה שבה הוא הוביל 1:3, היה ביום קליעה "רגוע" עם 26 נקודות וכמעט 40% מהשדה, אבל מי שפעם נוספת התפוצץ עבור LA הוא אנתוני דייויס, שהוכיח ללברון בן ה-35 שיש לו צוות מסייע אדיר.

כזכור, במשחק 2 צלף AD שלשת ניצחון אדירה, ואמש הוא הוביל את לוס אנג'לס עם 34 נקודות ב-66.7% מהשדה. "אני כל הזמן מנסה להוריד את מלברון עומס, והוא עושה את אותו דבר בשבילי" אמר דייויס אחרי המשחק.

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

"ברבע האחרון של המשחק היינו אחד בשביל השני במיוחד. זה משהו שאנחנו מסוגלים לעשות, במיוחד בסדרה הזו. אני שומר עליו והוא שומר עליי" סיכם הכוכב.

דנבר, שמצידה יכולה לשאוב עידוד מהעובדה שהיא כבר פיגרה פעמיים 3:1 במהלך הפלייאוף הנוכחי והייתה לראשונה בהיסטוריה שגם חוזרת לניצחון. על הפרקט אתמול ג'מאל מארי הבריק ערב נוסף עם 32 נקודות, כולל ליי-אפ אחת על הראש של לברון שהטריף את עולם הכדורסל.

"מהסלים היפים ביותר שראיתי בחיי" צייץ אגדת העבר של הליגה מאנו ג'ינובילי. דריימונד גרין השווה את הקליעה למהלך המפורסם של מייקל ג'ורדן. מלבד מארי שלהט, לדנבר לא היה הרבה סיכוי אל מול הלייקרס. למרות שהיו תמיד במשחק, הנאגטס חסרו את היכולת המוכרת של ניקולה יוקיץ', שנאלץ לשבת דקות רבות בחוץ עקב ריבוי עבירות.

ג'מאל מארי | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי