בראון: "ברגע שהתאפסנו ושמרנו על אינטנסיביות, זה עבד"

ג'יילן בראון
ג'יילן בראון | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images)

בוסטון סלטיקס הצליחה לצמק ל-3:2 נגד מיאמי בגמר המזרח, טייטום עשה היסטוריה והבהיר: "חיכיתי לעלות לפרקט כדי שתינתן לנו ההזדמנות לשחק ולהראות מי אנחנו". אדבאיו לקח על עצמו את ההפסד

(גודל טקסט)

בוסטון סלטיקס התייצבה הלילה (בין שישי לשבת) למשחק מספר 5 בגמר המזרח ואחרי מחצית ראשונה חלשה, נראתה כמי שהתעוררה על עצמה. הירוקים כבר פיגרו ב-12 נקודות ברבע השני, ירדו להפסקה ב-58:51 ולרבע השלישי יצאו מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח וקלעו 41 נקודות ב-12 דקות, כולל ריצת 2:20 מטורפת, כל הדרך ל-108:121 וכפיית משחק שישי בסדרה.

"ידענו שאנחנו משקיעים ומוציאים המון אנרגיה במחצית הראשונה, אבל היא הייתה מפוזרת והיינו צריכים למקד אותה", אמר ג'יילן בראון לאחר המשחק, "היינו בגישה הנכונה מתחילת המשחק, אבל זה פשוט היה בכל מקום. ברגע שהתאפסנו ושמרנו על אותה אינטנסיביות לאורך המשחק, זה עבד".

גם קמבה ווקר הודה: "היינו אגרסיביים, ממש הרגשנו איך אנחנו מעבירים אנרגיה אחד לשני. זה מי שאנחנו, יצאנו לשם ותמכנו אחד בשני. זה משחק שפשוט נהנינו ממנו".

שחקני בוסטון סלטיקס
שחקני בוסטון סלטיקס | Fernando Medina/NBAE via Getty Images

גם בכלי התקשורת בארה"ב הסכימו שאם בוסטון תמשיך בקו של המחצית השנייה, היא צפויה להשוות ל-3:3 בסדרה ולכפות משחק שביעי ומכריע – בעיקר אם ג'ייסון טייטום יציג את אותה יכולת. כוכב בוסטון קלע 17 נקודות במהלך הרבע השלישי, בסך הכל 21 בחצי השני וסיים עם 31 נקודות במשחק כולו, מספרים שאפשר לכנות היסטוריים בשל היותו היחיד ב-25 השנים האחרונות שקולע לזכות בוסטון מעל 20 נקודות במחצית בשני משחקי פלייאוף רצופים. הוא גם היחיד שקולע לזכות בוסטון מעל 20 נקודות במחצית בפלייאוף לפני גיל 23.

ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

טייטום גם הוסיף לדברי חבריו: "ידענו שאנחנו בפיגור 3:1 והיינו מתוסכלים. צריך לתת למיאמי את הקרדיט כי הם משחקים נפלא ובצדק היו ביתרון של שני ניצחונות, אבל אנחנו לא אמורים להרגיש טוב עם הסיטואציה הזו. אני חיכיתי למשחק הזה ורק רציתי כבר לעלות לפרקט כדי שתינתן לנו ההזדמנות לשחק ולהראות מי אנחנו".

בצד המפסיד, הסנטר באם אדבאיו קלע 13 נקודות בלבד וכלל לא ברח מאחריות: "הייתי צריך לקלוע הרבה יותר, החטאתי יותר מדי ואני לוקח את האשמה עליי. זה לא המאמן ולא החברים שלי, זה אני אשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי