"לא ראינו מישהו כמו AD בהיסטוריה, הוא מוציא מלברון את הטוב ביותר"

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | Douglas P. DeFelice/Getty Images

אנתוני דייויס הצטיין ב-114:124 של לוס אנג'לס לייקרס על מיאמי בדרך ל-0:2 בסדרת הגמר, כוכב העבר קנדריק פרקינס יצא מגדרו וגם דוויין ווייד הסכים ששיתוף פעולה כזה הוא עוד לא ראה. וגם: ההשוואות לקובי ושאק

(גודל טקסט)

הצגה נוספת של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס קירבה הלילה (בין שישי לשבת) את לוס אנג'לס לייקרס לאליפות. 114:124 קבע 0:2 בסדרת הגמר על מיאמי היט ובהחלט אפשר לצמד הכוכבים בעיר המלאכים להשתיק לא מעט פיות וביקורות.

דייויס קלע 32 נקודות באחוזים מטורפים, 15 מ-20 מהשדה, אולם מה שבהחלט היה מטורף הוא שהוא קלע חצי מהנקודות שלו ברבע הראשון ואת החצי השני ברבע השלישי בלבד – כאמור, כמעט בלי להחטיא. דייויס, שהגיע בקיץ שעבר מניו אורלינס פליקנס, הדהים לא מעט כוכבים שישבו בביתם וצפו במשחק והגדיל לעשות כוכב העבר קנדריק פרקינס שצייץ: "לא ראינו מישהו כמו AD בהיסטוריה – עם כל הכבוד לכל גדולי השחקנים אי פעם, הוא בהחלט אחד מהם. גם עם כל הכבוד לדוויין ווייד (שתויג בפוסט וכתב שהוא מסכים), אני מאמין שדייויס מוציא מלברון ג'יימס את הטוב ביותר".

דייויס לא היה לבדו הלילה, כי בנוסף ל-32 הנקודות שלו גם לברון ג'יימס רשם משחק נפלא של 33 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים והמספרים המפלצתיים של השניים מדי משחק הובילו לכך שהם בהחלט מתקרבים למספרים המטורפים שהיו מעמידים יחד מדי משחק קובי בראיינט ושאקיל אוניל לפני 20 שנה. בנוסף, דייויס הפך לשחקן היחיד בתולדות לייקרס שקולע מעל 30 נקודות בשני משחקי הגמר הראשונים שלו – לפניו עשו זאת רק קווין דוראנט ב-2012, מייקל ג'ורדן, ריק בארי והאל גריר.

בסיום המשחק אמר על כך לברון ג'יימס: "כתלמיד תיכון, הייתי צופה בקובי ובשאקיל והם היו הצמד הכי דומיננטי שראיתי בחיי. להיות מוזכר איתם באותה נשימה זה מדהים. אני לא מאמין שאני יושב פה ומדבר עליי ועל אנתוני בהשוואה לקובי ולשאק, זה מדהים".

גם AD נשאל על כך שהוא ולברון הראשונים שקלעו כל אחד מעל 30 נקודות במשחק גמר עבור הלייקרס מאז קובי ושאק והוסיף: "הם היו צמד כל כך דומיננטי, הכי טוב שהיה אולי. כמוהם, גם אני ולברון רוצים לנצח ומוכנים לעשות הכל כדי שזה יקרה".

אנתוני דייויס, לברון ג'יימס
אנתוני דייויס, לברון ג'יימס | Douglas P. DeFelice/Getty Images

מאמן מיאמי היט, אריק ספולסטרה, נדהם גם הוא מהתצוגה של דייויס, אך הבהיר: "הוא שחקן גדול, אבל בשורה התחתונה אנחנו צריכים להציג רמה אחרת. הייתה לנו הזדמנות בסיום המשחק, הפעם היינו הרבה יותר תחרותיים ואני צריך להבין מה לעשות אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי